Skip to main content

ΗΠΑ: Το υπ. Δικαιοσύνης εγκαταλείπει τη χρήση ιδιωτικών ομοσπονδιακών φυλακών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε χθες ότι θα αρχίσει να εγκαταλείπει σταδιακά τη χρήση ομοσπονδιακών φυλακών υπό ιδιωτική διαχείριση, χαρακτηρίζοντάς τις ως λιγότερο ασφαλείς και ως κακής ποιότητας υποκατάστατο εκείνων που διαχειρίζεται άμεσα το κράτος.

Σε μία κίνηση που χαιρετίστηκε από οργανώσεις πολιτικών δικαιωμάτων και μακροχρόνιους επικριτές του συστήματος κερδοσκοπικών φυλακών, το υπουργείο ανέφερε ότι σκόπευε να αφήσει τα συμβόλαια διαχείρισης των φυλακών από ιδιώτες να λήξουν ή να τα περιορίσει σε επίπεδο που συμφωνεί με τις πρόσφατες μειώσεις στον αριθμό φυλακισμένων στις ΗΠΑ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.