Η πρόεδρος του Μεξικού, Κλαούντια Σεϊνμπάουμ, δήλωσε σήμερα ότι περίπου 152.600 μετανάστες έχουν σταλεί στο Μεξικό από τότε που ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιανουάριο.
Μάλιστα, όπως σημείωσε η Μεξικανή πρόεδρος, μεταξύ των απελαθέντων από τις ΗΠΑ περιλαμβάνονται και μη Μεξικανοί πολίτες.
Με πληροφορίες από Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











