Skip to main content

Σεϊνμπάουμ: Πάνω από 152.000 μετανάστες στάλθηκαν από τις ΗΠΑ στο Μεξικό κατά τη διάρκεια της θητείας Τραμπ

REUTERS/Aimee Melo

Δήλωση της προέδρου του Μεξικού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η πρόεδρος του Μεξικού, Κλαούντια Σεϊνμπάουμ, δήλωσε σήμερα ότι περίπου 152.600 μετανάστες έχουν σταλεί στο Μεξικό από τότε που ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιανουάριο.

Μάλιστα, όπως σημείωσε η Μεξικανή πρόεδρος, μεταξύ των απελαθέντων από τις ΗΠΑ περιλαμβάνονται και μη Μεξικανοί πολίτες.

Με πληροφορίες από Reuters 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.