Skip to main content

Πούτιν: Ανοιχτή η συμμετοχή του στην τηλεδιάσκεψη της G20

Sputnik/Alexander Kazakov/Kremlin via REUTERS

Η πρώτη κοινή παρουσία του Πούτιν και των ηγετών της Δύσης μετά από καιρό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν «ενδέχεται» να λάβει μέρος στην ψηφιακή διάσκεψη της G20 την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον παρουσιαστή της κρατικής τηλεόρασης Πάβελ Ζαρούμπιν.

Σε αυτή την περίπτωση, θα είναι «μία εκδήλωση εδώ και πολύ καιρό», με την από κοινού παρουσία του Πούτιν και των ηγετών της Δύσης, όπως ανέφερε ο Ζαρούμπιν.

Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti, η ψηφιακή διάσκεψη της G20 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.