Skip to main content

Ισραήλ: Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενέκρινε την αποχώρηση «μη απαραίτητου προσωπικού» από την αμερικανική πρεσβεία

Jacquelyn Martin/Pool via REUTERS

«Προτεραιότητά μας η ασφάλεια των διπλωματών».

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε το Σάββατο ότι ενέκρινε την αποχώρηση του μη έκτακτου προσωπικού των ΗΠΑ και των μελών των οικογενειών τους που πληρούν τις προϋποθέσεις από την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ και το αμερικανικό προξενείο στο Τελ Αβίβ «λόγω της απρόβλεπτης κατάστασης ασφαλείας στο Ισραήλ».

«Το υπουργείο Εξωτερικών δεν έχει υψηλότερη προτεραιότητα από την ασφάλεια των Αμερικανών πολιτών στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού της αμερικανικής κυβέρνησης που υπηρετεί στο εξωτερικό», αναφέρει εκπρόσωπος της πρεσβείας.

«Η πρεσβεία παραμένει ανοιχτή. Παραμένουμε διπλωματικά δεσμευμένοι στο υψηλότερο επίπεδο και αυτό θα συνεχιστεί», προσθέτει ο εκπρόσωπος.

Live – Όλες οι εξελίξεις

LIVE: Η Γάζα περιμένει βοήθεια, το blame game συνεχίζεται

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.