Skip to main content

Όσλο: Η Ρωσία απελαύνει τρεις Νορβηγούς διπλωμάτες

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην απέλαση τριών Νορβηγών διπλωματών προχωρά η Ρωσία, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εξωτερικών της Νορβηγίας σήμερα, μερικές εβδομάδες αφότου το Όσλο απέλασε αντίστοιχο αριθμό Ρώσων διπλωματών λόγω της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

«Η ρωσική πλευρά δεν έχει καμία βάση για να κατηγορεί τους Νορβηγούς διπλωμάτες ότι κάνουν οτιδήποτε άλλο πέρα από κανονικές διπλωματικές εργασίες», ανέφερε το υπουργείο σε δήλωση που απέστειλε στο Reuters.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.