Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν κατηγόρησε σήμερα Ουκρανούς εξτρεμιστές για το συμβάν στις 3 Μαρτίου στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια στην Ουκρανία, ανακοίνωσε το Κρεμλίνο.
Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ρώτησε τηλεφωνικά τον Πούτιν για την φωτιά στον μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της Ευρώπης.
«Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ενημέρωσε για την πρόκληση από Ουκρανούς ριζοσπάστες στην περιοχή του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια», ανέφερε το Κρεμλίνο. «Τα επίπεδα ραδιενέργεια είναι φυσιολογικά».
Ο Πούτιν κατηγόρησε επίσης την Ουκρανία ότι εμποδίζει τους αμάχους να φύγουν από τη Μαριούπολη.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το naftemporiki.gr.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












