Skip to main content

Ουκρανία: Ο Ζελένσκι ευχαρίστησε τον Ερντογάν για την συνεπή υποστήριξη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μεταδίδει το ουκρανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Ukrinform, αναφέροντας ότι ο Ουκρανός πρόεδρος ανακοίνωσε την συνομιλία του στο Twitter.

«Είχα για μια ακόμη φορά συνομιλίες με τον πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Ευχαρίστησα την Τουρκία για τη συνεπή υποστήριξη της. Ενημέρωσα για τη συνεχιζόμενη επιθετικότητα, την πυρηνική τρομοκρατία εκ μέρους της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

»Πρέπει να επιτύχουμε τον τερματισμό των εχθροπραξιών, #StopRussia» δήλωσε ο πρόεδρος Ζελένσκι.

Πηγή: Ukrinform

Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.