Η πρόεδρος της Μολδαβίας Μάγια Σάντου υπέγραψε σήμερα την επίσημη αίτηση της χώρας της προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να ενταχθεί στο μπλοκ.
Η αίτηση θα αποσταλεί στις Βρυξέλλες εντός των επόμενων ημερών.
«Θέλουμε να ζήσουμε με ειρήνη, με δημοκρατία, με ελευθερία», είπε η Σάντου στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην πρωτεύουσα Κισινάου.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












