Skip to main content

Στόλτενμπεργκ: Ένα ισχυρό ΝΑΤΟ είναι καλό για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Ένα ισχυρό NATO είναι καλό τόσο για τη Βόρεια Αμερική όσο και για την Ευρώπη» τόνισε στο μήνυμά του ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ. Ειδικότερα, ο Γενς Στόλτενμπεργκ σημείωσε:

«Συγχαίρω τον Τζο Μπάιντεν για την εκλογή του ως επόμενος Πρόεδρος των ΗΠΑ & την Κάμαλα Χάρις ως Αντιπρόεδρο. Γνωρίζω τον Τζο Μπάιντεν ως ισχυρό υποστηρικτή της Συμμαχίας μας και ανυπομονώ να συνεργαστώ στενά μαζί του. Ένα ισχυρό NATO είναι καλό τόσο για τη Βόρεια Αμερική όσο και για την Ευρώπη».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.