Έως την Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου, παρατείνεται, με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η προθεσμία που έχουν οι ωφελούμενοι για την υλοποίηση των παρεμβάσεων, στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ – Αυτονομώ».
Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο Περιβάλλοντος, πρόκειται για την τελευταία παράταση που δίνεται, βάσει των δεσμεύσεων που υπάρχουν από τα χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ 2014-2020 και Ταμείο Ανάκαμψης) του προγράμματος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












