Το franchise επιστρέφει στην ανάπτυξη

2014: Οριακά περισσότερα τα σημεία - Ισχυρή ώθηση από εστίαση και σούπερ μάρκετ - Συνεχίζεται η πτώση στα εκπαιδευτικά κέντρα
Δευτέρα, 02 Μαρτίου 2015 16:19
UPD:16:19
SHUTTERSTOCK

Από την έντυπη έκδοση

Επειτα από τρία χρόνια συρρίκνωσης, το 2014 αποδείχθηκε μια χρονιά σταθεροποίησης για το σύνολο της αγοράς του franchise, με οριακή αύξηση 0,4% σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του συνολικού αριθμού σημείων πώλησης και με την εστίαση να καταγράφει σαφείς ανοδικές τάσεις αναδεικνύοντας επενδυτικές ευκαιρίες, παρά τους κινδύνους από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την υψηλή θνησιμότητα επιχειρήσεων στον κλάδο.

Οι αλυσίδες εστίασης δίνουν ώθηση στο σύνολο της αγοράς που φαίνεται να βρίσκει τον βηματισμό της επιβεβαιώνοντας τα αμυντικά χαρακτηριστικά του μοντέλου franchise σε περιβάλλον αβεβαιότητας. Ταυτόχρονα αναδύονται νέες τάσεις, όπως, για παράδειγμα, ο τομέας των αρωμάτων.

Είναι ενδεικτική άλλωστε η ισχυρή παρουσία του κλάδου στην έκθεση ΚΕΜ Franchise, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα στο εκθεσιακό κέντρο Mec στην Παιανία. Σε σύνολο 142 concepts που φιλοξενεί η έκθεση ο κλάδος των χύμα αρωμάτων εκπροσωπείται από τα εμπορικά σήματα: IQ parfumerie και Refan, concept της εταιρείας Εψιλον 5, καθώς και τα Olfacto l’ arome parfumes, Equivalenza, Ζοniou everlasting essence και Dust and cream.

ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - semm@naftemporiki.gr

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα