Στα 20 ξενοδοχεία ο «πήχης» του Radisson H.G.

Ο όμιλος φιλοδοξεί μέχρι το 2022 να ξεπεράσει τα 4.000 δωμάτια στην Ελλάδα και την Κύπρο
Κυριακή, 03 Νοεμβρίου 2019 20:12
UPD:20:13
EPA/TERJE PEDERSEN

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
lkar@naftemporiki.gr

Να ξεπεράσει τα 20 ξενοδοχεία και τα 4.000 δωμάτια μέχρι το 2022, για όλα τα κύρια brands: Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson, Radisson RED και Radisson Collection, στην Ελλάδα και την Κύπρο, στοχεύει το Radisson Hotel Group.

Τα σχέδια του Ομίλου της Radisson παρουσίασαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο senior Vice President του ομίλου, αρμόδιος για τις σχέσεις με τους ιδιοκτήτες και το franchise κ. Joep Peeters και ο αντιπρόεδρος αρμόδιος για την ανάπτυξη κ. Elie Milky. 

O κ. Μilky είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική ανάπτυξη του Radisson Hotel Group και πιο συγκεκριμένα για το portfolio ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή, αλλά και σε περιοχές της Νότιας Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου. Έχει επίσης αναλάβει την ανάπτυξη του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο

Με δύο Radisson Blu ξενοδοχεία και θέρετρα, τα οποία λειτουργούν ήδη σε Αθήνα και Κρήτη, το Radisson Hotel Group θα είναι μέρος της δράσης με νέο, στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης για τη χώρα μας.

Όπως σημείωσε ο κ. Μilky έχοντας ως βασική προτεραιότητα την αναγνωσιμότητα του brand στην αγορά, αναζητούνται νέες ευκαιρίες σε νεόδμητα ξενοδοχειακά κτίρια, αλλά και στη μεταβολή ήδη ενεργών ξενοδοχείων. 

Το Radisson Hotel Group θα επικεντρωθεί στις πόλεις της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παραμένοντας ανοιχτό σε τυχόν ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν στην ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, όπως για παράδειγμα στην Πάτρα, την Πελοπόννησο, τη Χαλκιδική, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, την Κω και τις Κυκλάδες. 

Το πλάνο του Radisson Hotel Group είναι να μεγιστοποιήσει την προσφορά του στην ελληνική αγορά, βασιζόμενο σε στρατηγικές συμφωνίες οι οποίες θα περιλαμβάνουν διαχειριστικές συμβάσεις και franchises. Τέτοιου είδους συνεργασίες και συμφωνίες θα παρέχουν ευελιξία και ελευθερία στους συνεργάτες του, δίνοντάς τους ταυτόχρονα την ευκαιρία να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Το Radisson Hotel Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους, με επτά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand και περισσότερα από 1.400 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Ο όμιλος περιλαμβάνει τα brands Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson και Country Inn & Suites by Radisson.

Το Radisson Hotel Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους, με επτά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand
και περισσότερα από 1.400 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχείασε όλο τον κόσμο. 

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα