«Πρεμιέρα» κάνει το νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Εθνικής Τράπεζας, συνολικού ύψους έως 174 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα θα «τρέξει» η Goldman Sachs, με τον μέγιστο αριθμό να έχει οριστεί σε 34,8 εκατ. τεμάχια (3,8% επί του μετοχικού κεφαλαίου).
Οι αγορές θα κρατήσουν για διάστημα 12 μηνών, από τον Ιούνιο του 2025 έως τον Μάιο του 2026.
Μην ξεχνάμε ότι θα ακολουθήσει και η δωρεάν διάθεση μετοχών αξίας 20 εκατ. ευρώ σε στελέχη και εργαζόμενους της τράπεζας.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












