Άνω των 17,1 ευρώ φιγουράρει η μετοχή του ΟΤΕ, η οποία διαπραγματεύεται στα καλύτερα επίπεδα από τον Αύγουστο του 2022 (υψηλό σχεδόν 3 ετών).
Η άνοδος της εισηγμένης ξεπερνά το +15% μέσα στο 2025 αλλά και το +11% μέσα στο τελευταίο 30ήμερο.
Κι όλα αυτά, ενώ αύριο (14/5) είναι προγραμματισμένη η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












