Skip to main content

Χρηματιστήριο – ΟΤΕ: Υψηλά 3ετίας με το βλέμμα στα τριμηνιαία μεγέθη

Η άνοδος ξεπερνά το +15% μέσα στο 2025

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνω των 17,1 ευρώ φιγουράρει η μετοχή του ΟΤΕ, η οποία διαπραγματεύεται στα καλύτερα επίπεδα από τον Αύγουστο του 2022 (υψηλό σχεδόν 3 ετών).

Η άνοδος της εισηγμένης ξεπερνά το +15% μέσα στο 2025 αλλά και το +11% μέσα στο τελευταίο 30ήμερο.

Κι όλα αυτά, ενώ αύριο (14/5) είναι προγραμματισμένη η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου.

Γ.Χ.

(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.