Skip to main content

«Εξοικονομώ ΙΙ»: Εξαντλήθηκαν οι πόροι και για τη Δυτική Μακεδονία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ολοκλήρωση άμεσα και στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας η διαδικασίας υποβολής αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος  «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ», για την ενεργειακή αναβάθμιση κτηρίων.

Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι διαθέσιμοι πόροι εξαντλήθηκαν σε διάστημα περίπου 40 λεπτών. Υποβλήθηκαν 893 αιτήσεις και δεσμεύθηκαν περίπου 11,7 εκατ. ευρώ , ενώ συνολικά καταχωρήθηκαν 1.756 αιτήσεις.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων συνεχίζεται για τις Περιφέρειες Ιονίων Νήσων και Νοτίου Αιγαίου, μέχρι εξαντλήσεως των διαθέσιμων πόρων.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.