Skip to main content

ΟΕΕ: Να δοθεί παράταση στη ρύθμιση των χρεών προς τους Δήμους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την παράταση της προθεσμίας για την υποβολή αιτήσεων οφειλετών των Δήμων για ρύθμιση των χρεών τους ζητεί, με επιστολή του προς τον υπουργό Εσωτερικών, Παναγιώτη Θεοδωρικάκο, ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας. 

Η προθεσμία λήγει τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, και -όπως αναφέρεται στην επιστολή- το τετράμηνο χρονικό διάστημα συνέπεσε με τις Εθνικές και Αυτοδιοικητικές Εκλογές, καθώς και με τις καλοκαιρινές διακοπές, με αποτέλεσμα να χαθεί η δυνατότητα για πολλούς οφειλέτες να υποβάλουν αίτηση.   

Προκειμένου να αποφευχθούν οι δυσμενείς συνέπειες των δημοτών – οφειλετών των Δήμων από τη μη ένταξή τους στη ρύθμιση, όπως η κατάσχεση τραπεζικών λογαριασμών, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος προτείνει να παραταθεί η προβλεπόμενη προθεσμία μέχρι 31 Οκτωβρίου 2019. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.