H Ελλάδα πρέπει να αξιοποιήσει την παγκόσμια τάση για την κρουαζιέρα, με μικρά πλοία έως 500 επιβατών, προκειμένου να μετατραπούν και άλλα, μικρότερα ελληνικά νησιά σε προορισμούς για την κρουαζιέρα. Στη διαπίστωση αυτή συμφώνησαν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού κι ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας, Θεόδωρος Κόντες, κατά τη συνάντησή τους.
Στη διάρκειά της, έγινε εκτενής ανάλυση των στοιχείων και των δεδομένων για την πορεία της κρουαζιέρας στην Ελλάδα την τρέχουσα χρονιά, αλλά και για τις προοπτικές της για το μέλλον.
Ο κλάδος της κρουαζιέρας, μετά από δύο χρόνια υποχώρησης, φέτος έχει εισέλθει σε ανοδικό κύκλο κι εκτιμάται ότι η χρονιά θα «κλείσει» με άνοδο 10%, σε σχέση με το 2018, ενώ υπολογίζεται ότι περισσότερα από 5,2 εκατομμύρια επιβάτες θα επισκεφθούν τους ελληνικούς προορισμούς έως το τέλος του έτους.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών χαρακτήρισε θετική εξέλιξη την ισχυρή τάση που καταγράφεται από τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, οι οποίες εντάσσουν στα προγράμματά τους περισσότερους ελληνικούς προορισμούς, τόσο για το 2019, όσο και για το 2020.
Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, σημείωσε πως «η Ελλάδα, με χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής, είναι ο ιδανικός τόπος για τον θαλάσσιο τουρισμό. Με τον κλάδο της κρουαζιέρας και του yachting να αποτελεί βασικό πυλώνα της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, οι βάσεις έχουν τεθεί και προχωρούμε στα επόμενα βήματα, ώστε να αποκτήσει η Ελλάδα περίοπτη θέση στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας».
Από την πλευρά του ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, έθεσε ως στόχο τη δημιουργία νέων λιμενικών υποδομών σε λιμάνια που αποτελούν προορισμούς για την κρουαζιέρα. Σε αυτή την κατεύθυνση, θα υπάρξει άμεσα συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού με τα υπουργεία Υποδομών και Ναυτιλίας.