Skip to main content

Απώλειες άνω του 1% στη Wall Street

Σημαντικές απώλειες κατέγραψαν απόψε οι αμερικανικοί δείκτες στη Wall Street, στον απόηχο της απόφασης της Federal Reserve να αφήσει αμετάβλητη τη νομισματική της πολιτική.

Συγκεκριμένα, ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones υποχώρησε κατά 1,38% στις 15.944,31 μονάδες, ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq κατέγραψε πτώση 2,18% στις 4.468,74 μονάδες και ο δείκτης βαρόμετρο S&P 500 κινήθηκε πτωτικά κατά 1,09% στις 1.882,67 μονάδες.

Στο ταμπλό, η μετοχή της Apple υποχώρησε κατά 5,30% στον απόηχο των αδύναμων πωλήσεων των iphones. Σημαντικές απώλειες άνω του 8% σημείωσε και η Boeing μετά τις εκτιμήσεις για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2016.

Η αμερικανική κεντρική τράπεζα, κατόπιν της διήμερης συνεδρίασης της, αποφάσισε να διατηρήσει στο 0,25% – 0,50% το βασικό επιτόκιο, ενώ στην ανακοίνωση που εξέδωσε, δεν έκανε καμία αναφορά στην τρέχουσα διεθνή χρηματιστηριακή αναταραχή.

Την ίδια ώρα, το πετρέλαιο κινήθηκε ήπια ανοδικά, καθώς τα συμβόλαια WTI ενισχύθηκαν κατά 2,03% στα 32,09 δολάρια και τα συμβόλαια Brent κατά 3,27% στα 32,84 δολάρια.

Στο Τόκιο, ο Nikkei 225 ενισχύθηκε κατά 2,72% στις 17.164 μονάδες, ενώ στη Σεούλ, ο Kospi κατέγραψε άνοδο κατά 1,40% στις 1.898 μονάδες. Στην Αυστραλία, ο ASX 200 υποχώρησε κατά 1,20% στις 4.946 μονάδες.

Όσον αφορά στην Κίνα, το χρηματιστήριο της Σαγκάη υποχώρησε κατά 0,50% στις 2.736 μονάδες και το χρηματιστήριο της Σένζεν κατά 0,98% στις 455,84 μονάδες. Στο Χονγκ Κονγκ αντίθετα, ο Χανγκ Σενγκ σημείωσε κέρδη 1,24% στις 19.095 μονάδες.

Στα οικονομικά νέα της ημέρας, κατά 40% υποχώρησαν τα κέρδη της Fiat – Chrysler το δ’ τρίμηνο του 2015. Συγκεκριμένα, η κερδοφορία της αυτοκινητοβιομηχανίας διαμορφώθηκε στα 251 εκατ. ευρώ έναντι 420 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014.

Τα έσοδα διολίσθησαν κατά 11% καθώς ανήλθαν στα 29,41 δισ. ευρώ. Για το 2016, η Fiat – Chrysler αναμένει πωλήσεις 110 δισ. ευρώ και κέρδη 1,9 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, την πλήρη εξαγορά της Daihatsu Motor Co εξετάζει η Toyota, η οποία ήδη διαθέτει ένα σημαντικό ποσοστό σ’ αυτήν. «Εξετάζουμε μία σειρά σεναρίων σχετικά με τη Daihatsu, όπως η εταιρική αναδιάρθρωση ή η πλήρης απορρόφησή της» αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, σπεύδοντας να διευκρινίσει ότι προς ώρας, δεν έχει ληφθεί καμία τελική απόφαση.

naftemporiki.gr