Ο υπουργός Άμυνας Ισραέλ Κατς έγραψε σε ανάρτησή του στα φαρσί – στην περσική γλώσσα- ότι οποιαδήποτε ιρανική επίθεση στο Ισραήλ θα ήταν το «μεγαλύτερο λάθος» της Τεχεράνης.
Ο Κατς επέκρινε τον διοικητή της ιρανικής Δύναμης Κουντς, Ισμαήλ Καάνι, μετά τη δήλωση του τελευταίου την Πέμπτη ότι εάν το Ισραήλ δεν αποσυρθεί οικειοθελώς από τον νότιο Λίβανο, τελικά θα αναγκαστεί να φύγει ηττημένος.
Αναλυτικά η ανάρτησή του
«Ο διοικητής της Δύναμης Κουντς, Κάανι, απειλεί συνεχώς το Ισραήλ αυτές τις μέρες.
Φαίνεται ότι ο ρόλος του κατασκόπου και του προδότη του ταιριάζει πολύ περισσότερο από αυτές τις γελοίες απειλητικές χειρονομίες.
Σε κάθε περίπτωση, αν η Ισλαμική Δημοκρατία επιτεθεί στο Ισραήλ, θα διαπράξει το μεγαλύτερο λάθος της.
Ούτε το Ορμούζ ούτε οι επιθέσεις σε αμάχους θα τους βοηθήσουν. Τίποτα δεν θα μας σταματήσει.
Οι δυνάμεις μας είναι έτοιμες να ολοκληρώσουν τη δουλειά».
فرمانده نیروی قدس، قاآنی، این روزها مدام اسرائیل را تهدید میکند.
به نظر میرسد نقش یک جاسوس و خائن خیلی بیشتر از این ژستهای مضحکِ تهدید به او میآید.
در هر صورت اگر جمهوری اسلامی به اسرائیل حمله کند، بزرگترین اشتباه خود را مرتکب خواهد شد.
نه هرمز به آنها کمک خواهد کرد و نه…
— ישראל כ”ץ Israel Katz (@Israel_katz) June 26, 2026
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












