Skip to main content

Talk of the market: Επιδόσεις ΟΤΕ και CCHBC στο επίκεντρο και Eurobank λόγω MSCI

Συνεδριάζει σήμερα η Επιτροπή του Υπουργείου Υγείας προκειμένου να εισηγηθεί τα μέτρα που θα ισχύσουν για μια σειρά δραστηριότητες ενόψει της επανεκκίνησης του τουρισμού στις 14 Μαΐου.

Πράσινο φως για το πρόγραμμα επανεκκίνησης της εστίασης άναψε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Στο Χρηματιστήριο, μετά από το καλό ξεκίνημα της εβδομάδας οι μετοχές επηρεάστηκαν χθες από το αρνητικό κλίμα στις ξένες αγορές, με αποτέλεσμα ο Γενικός Δείκτης να κλείσει μειωμένος κατά 1,1%, κάτω από τις 900 μονάδες, με την αξία συναλλαγών να διαμορφώνεται στα 87 εκατ. ευρώ από τα 94 εκατ. ευρώ της συνεδρίασης της Δευτέρας. Εντωμεταξύ, σήμερα αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο η Eurobank, σε συνέχεια της ένταξής της στο δείκτη MSCI Greece Standard. Σημειώνεται ότι παραμένουν στο δείκτη οι μετοχές των εταιρειών ΟΤΕ, ΟΠΑΠ και Jumbo.

Ισχυρές επιδόσεις εμφάνισε στην Ελλάδα κατά το α’ τρίμηνο ο όμιλος ΟΤΕ, με έσοδα υψηλότερα κατά 1,4% από τα επίπεδα προ πανδημίας του α’ τριμήνου 2020, με έσοδα από υπηρεσίες κινητής – αυξημένα κατά 1% εξαιρουμένων των μειώσεων στα τέλη τερματισμού και περιαγωγής, ρεκόρ στις προσθήκες συνδέσεων οπτικών ινών και ισχυρή κερδοφορία, με το προσαρμοσμένο EBITDA (AL) αυξημένο κατά 3,5%. Ο όμιλος ανακοίνωσε αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA (AL) ομίλου κατά 1,6%, λόγω των ισχυρών επιδόσεων στην Ελλάδα, με διατήρηση του στόχου για τις Αμοιβές των Μετόχων για το 2021 στα 480 εκατ. ευρώ και 0,68 ευρώ ανά μετοχή πληρωτέο μέρισμα τον Ιούλιο.

Aύξηση εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση εμφάνισε η Coca-Cola HBC AG, κατά 2,7%, ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης λαμβάνοντας ώθηση από τις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, των ποτών ενέργειας, τις επιδόσεις των αναδυόμενων αγορών και την επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής της Coca-Cola HBC AG στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα πάντως υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου. Σημειώθηκε ωστόσο αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών ενώ συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. 

Tα προϊόντα ατομικής προστασίας έδωσαν ώθηση στα μεγέθη α’ τριμήνου της Πλαστικά Θράκης. Με αύξηση κύκλου εργασιών κατά 50,5% στα 111,367 εκατ. ευρώ έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2021 ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 24,406 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 2,789 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, με αύξηση 775,1%.

Ο όμιλος Σαράντη ανακοίνωσε χθες ότι τα έσοδα έφτασαν τα 88,7 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο, με αύξηση 2,1% ενώ το EBITDA διαμορφώθηκε σε 13,6 εκατ. ευρώ με αύξηση 38,5% υποδηλώνοντας περιθώριο κέρδους 15,36% από 11,32%. Το EBIT ανήλθε σε 10,4 εκατ. ευρώ με αύξηση 53,3%, με το αντίστοιχο περιθώριο να ενισχύεται σε 11,8% από 7,8% σε σχέση με το α’ τρίμηνο πέρυσι.

Την στόχευση της διοίκησης των ΕΛΠΕ στις επενδύσεις ΑΠΕ επανέλαβε μιλώντας στο Φόρουμ των Δελφών ο διευθύνων σύμβουλος, Ανδρέας Σιάμισιης, που αναφέρθηκε επίσης, μεταξύ άλλων, στον ψηφιακό μετασχηματισμό αλλά και στον βασικό στόχο μείωσης των ρύπων, που όπως τόνισε θα βοηθήσει ώστε ο όμιλος “να γίνει μέρος της λύσης”.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, σημείωσε ότι η επιχείρηση έβαλε στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την κλιματική αλλαγή αλλά και την απολιγνιτοποίηση της χώρας. Όπως τόνισε, η απολιγνητοποίηση ξεκίνησε το 2009 και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το 2025.

ΕΟΤ και AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount”.

Περίπου 2 με 2,5 δις. ευρώ επενδύσεις δρομολογούνται στο παραλιακό μέτωπο, από τον Πειραιά μέχρι τη Βουλιαγμένη, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου project στο Ελληνικό, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Φόρουμ των Δελφών ο Μανόλης Σιγάλας αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hill International.

naftemporiki.gr