Kαρπούς αποδίδει το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Mothercare – ένα σχέδιο που προέβλεπε το κλείσιμο καταστημάτων- καταφέρνοντας να μειώσει το χρέος κατά 84%, στα 6,9 δισ. στερλίνες.
Η εντυπωσιακή μείωση του χρέους ενισχύει τις προσδοκίες ότι η βρετανική αλυσίδα παιδικών ρούχων -στην οποία ανήκουν τα brands Little Bird, Baby K και Blooming Marvellous- θα υλοποιήσει το στόχο για μηδενισμό του χρέους φέτος, προσδοκίες που οδήγησαν σε ράλι με κέρδη 20% για τη μετοχή της.
Η Mothercare κατάφερε παράλληλα να μειώσει τις λειτουργικές, προ φόρων ζημίες στα 66,6 εκατ. στερλίνες(84 εκατ. δολάρια) το οικονομικό έτος 2018(που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο), από 94 εκατ. στερλίνες ένα χρόνο πριν. Η Mothercare, που εισήχθη το 1972 στο χρηματιστήριο και αποτελεί κυρίαρχο όνομα στους εμπορικούς δρόμους της Βρετανίας, έβαλε «λουκέτο» σχεδόν στο ένα-τρίτο των καταστημάτων στη Βρετανία, σε μια κίνηση που συνέβαλε στην εξοικονόμηση κόστους πάνω από 25 εκατ. στερλίνες,έναντι αρχικού στόχου για 19 εκατ. στερλίνες.
«Καταφέραμε πάρα πολλά φέτος, αναχρηματοδοτώντας, αναδιαρθρώνοντας και αναδιοργανώνοντας τη Mothercare, ώστε να διασφαλισθεί ένα βιώσιμο μέλλον», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Νιούτον-Τζόουνς.
Η Mothercare δέχεται έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις από τη νέα γενεά «παικτών» του Διαδικτύου. Η εταιρεία έχει αυξήσει τις δαπάνες για online marketing στη Βρετανία. Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου συνεισφέρουν πλέον στο 45% του ετήσιου τζίρου της Mothercare στη Βρετανία και το 5% του κύκλου εργασιών διεθνώς, με ψηφιακή παρουσία σε 22 χώρες.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters