Skip to main content

Fuel Pass 2: Σας μπλοκάρει η εφαρμογή; Να τι πρέπει να κάνετε – Πώς καταβάλλονται τα ποσά

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων για το Fuel Pass 2 στο gov.gr, με την πλατφόρμα να είναι ανοιχτή για όλα τα ΑΦΜ μέχρι και την 1η Σεπτεμβρίου, ενώ οι πληρωμές μετά από κάθε αίτηση πραγματοποιούνται εντός τριών εργάσιμων ημερών.

Τι γίνεται εάν δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή – με μπλοκάρει το πρόγραμμα antivirus

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην πλατφόρμα, κάποια antivirus εμποδίζουν την είσοδο στην εφαρμογή, λόγω εσφαλμένων αξιολογήσεων (false positives) για την εν λόγω εφαρμογή αλλά και για άλλα URLs (ακόμη και τραπεζών, στο παρελθόν).

Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να προσθέσετε μία εξαίρεση (exception) για το api.vouchers.gov.gr μέσα από τις ρυθμίσεις του antivirus σας.

Η διαδικασία προσθήκης exceptions για το Avast Antivirus στην αγγλική και ελληνική γλώσσα προκειμένου να βοηθηθούν οι χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα είναι η εξής:

Βήματα στην αγγλική γλώσσα:

1) Open Avast Antivirus and go to Menu on the top right of the window
2) Click Settings
3) Go to General > Exceptions
4) Click Add Exception
5) On the next screen enter the URL api.vouchers.gov.gr and click Add Exception

Βήματα στην ελληνική γλώσσα:

1) Ανοίγουμε το Avast Antivirus και επισκεπτόμαστε το Μενού πάνω δεξιά στο παράθυρο του Avast
2) Πατάμε στις ρυθμίσεις
3) Επιλέγουμε τις γενικές ρυθμίσεις από τη στήλη αριστερά
4) Στις Εξαιρέσεις πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
5) Στην επόμενη οθόνη γράφουμε το URL api.vouchers.gov.gr και πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης

Με τα βήματα αυτά η σελίδα πλέον δεν θα μπλοκάρεται από το Avast.

Τα παραπάνω βήματα περιλαμβάνονται και στη σελίδα του Avast με εικόνες για κάθε βήμα εδώ

Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου;

Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις: 

  1. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ
  2. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ
  3. ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ 
  4. ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
  5. ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
  6. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ

Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210 7000800.

Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 5 και 6, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής σας.

Πώς γίνεται η καταβολή του ποσού;

H καταβολή του ποσού γίνεται με δύο μεθόδους:

  • Μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας (Viva Wallet ή Alpha Bank) που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών NFC.
  • Μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό στον οποίο ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.
    Το ΙΒΑΝ του λογαριασμού θα πρέπει να ανήκει σε μία από τις παρακάτω τράπεζες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

Το ΙΒΑΝ του λογαριασμού θα πρέπει να ανήκει σε μία από τις παρακάτω τράπεζες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα:

  • Viva Wallet
  • Alpha Τράπεζα
  • Εθνική Τράπεζα της Ελάδος
  • Τράπεζα Πειραιώς
  • Τράπεζα Eurobank
  • Τράπεζα Αττικής
  • Παγκρήτια Τράπεζα
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων ΣΥΝ.Π.Ε.
  • Τράπεζα Ηπείρου
  • Τράπεζα Καρδίτσας
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας
  • OLYMPUS BANK / Συνεταιριστική Τράπεζα Όλυμπος ΣΥΝ.ΠΕ.
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
  • Optima bank
  • Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων (ΤΠΔ)