Skip to main content

Executive Business Event της εταιρείας ADUS

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Executive Business Event της εταιρείας ADUS, στη Βρετανική Πρεσβευτική Κατοικία την Τετάρτη 23 Μαΐου 2018 και ώρα 18:00.

Η ADUS, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των Fast Moving Consumer Services, με παρουσία στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσίασε σε πελάτες, συνεργάτες και ΜΜΕ τη δυναμική των Outsourcing Services και πως αποτελεί μια έξυπνη στρατηγική επιλογή για την αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τιμητική παρουσία του κου Σωτήρη Λεοντάρη, Επικεφαλής του Εμπορικού τμήματος της Βρετανικής Πρεσβείας, ο οποίος καλωσόρισε τους καλεσμένους εκ μέρους της Πρέσβειρας, Ms Kate Smith, και μίλησε για τις ευκαιρίες εμπορικών συναλλαγών και επενδύσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο διακεκριμένος καθηγητής,  Δρ. Πάνος Πατσούρης, Doctorate Advisor , WBL Institute, Middlesex University, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα “Business Growth Patterns and Outsourcing”. Από την ADUS, ο κ. Παναγιώτης Λουκέρης, Managing Partner, ευχαρίστησε το κοινό και τους ομιλητές που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση της εταιρείας και  ανέλυσε πως τα “Outsourcing Services” αποτελούν σήμερα αναγκαίο Επιχειρηματικό Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και την ενίσχυση της θέσης των FMCG Εταιρειών στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, ανέπτυξε πως το επιτυχημένο μοντέλο Outsourcing της εταιρείας του, εξασφαλίζει στους πελάτες της σοβαρό επαγγελματισμό, πλήρη γεωγραφική κάλυψη, καθετοποίηση και υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο.

Την εκδήλωση τίμησαν με τις ομιλίες τους και δύο διακεκριμένοι πελάτες της ADUS, παρέχοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους να ενημερωθούν για τις επιχειρηματικές προκλήσεις που τους οδήγησαν να επιλέξουν τη λύση του Outsourcing services και τα οφέλη της που οδήγησαν σε επιχειρηματική επιτυχία με άμεση αύξηση των πωλήσεων. Πιο συγκεκριμένα, μίλησε ο κος Αλέξανδρος Χριστοδούλου, Ιδιοκτήτης και Υπεύθυνος Ανάπτυξης Πωλήσεων της εταιρείας CHB «Οικογένεια Χριστοδούλου», για το όραμα να γίνει η εταιρεία τους, η πιο καινοτόμος εταιρεία επεξεργασίας φρούτων στον κόσμο και πως η λύση ADUS συντέλεσε στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας τους.

Τελευταίος και εξίσου σημαντικός ομιλητής, ο κος Γιάννης Ντίβης, Διευθυντής Πωλήσεων Νότιας Ελλάδας, από την Belas Foods, μια εταιρεία που εδώ και 3 γενιές παράγουν μερικά από τα πιο δημοφιλή Ελληνικά τυριά με απόλυτο σεβασμό στην παράδοση και τη Ιστορία τους. Ανέπτυξε τα οφέλη από τη συνεργασία με την ADUS και πως μέσω των outsourcing services εξασφάλισε μεγαλύτερο δίκτυο διανομής, έτσι ώστε η ποιότητα “Μπέλας” να βρίσκεται σε όλα τα ψυγεία τόσο των μεγάλων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ όσο και των μικρών σημείων πώλησης.

Το Executive Business Event της ADUS τίμησαν με την παρουσία τους ΜΜΕ, Ιδιοκτήτες, Ανώτατα Στελέχη της Εμπορικής Διοίκησης, Οικονομικοί Διευθυντές, Διευθυντές Marketing της κάθετης αγοράς παραγωγών και προμηθευτών Fast Moving Consumer Goods στις Αλυσίδες Super Market στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μετά το τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε Cocktail με Networking από τους παρευρισκόμενους στον όμορφο κήπο της Βρετανικής Πρεσβευτικής Κατοικίας.

Λίγα λόγια για την ADUS:

Η ADUS, διαγράφοντας από το 2009 συνεχή ανάπτυξη, παρέχει στις FMCG Επιχειρήσεις εξειδικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες σε θέματα που αφορούν στην προώθηση των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στον Κλάδο της Λιανικής τόσο στην Ελληνική όσο και στην Διεθνή Αγορά.

Η ADUS, υιοθετεί καινοτόμο Outsourcing Business Model σε “Fast Moving Consumer Services” τεσσάρων πυλώνων σε Αγορές στους ακόλουθους τομείς:

  • Υπηρεσίες Πωλήσεων, Merchandising και Παραγγελιοληψίας
  • Υπηρεσίες Προώθησης Πωλήσεων,
  • Υπηρεσίες Ανάδειξης & Τοποθέτησης Προϊόντων,
  • Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Εξωστρέφειας

Οι Σύμβουλοι της ADUS συνεισφέρουν καθημερινά εξασφαλίζοντας:

Την μεγάλη πληθυσμιακή κάλυψη και γεωγραφική εγγύτητα των σημείων για τους πελάτες της καθώς και την υψηλής ποιότητας ταχεία απόκριση για κάθε επίσκεψη ανά σημείο.

  •  λειτουργική ευελιξία και την άμεση επικοινωνία σε κάθε συνεργασία.
  •  διασφάλιση συνέχειας υπηρεσιών και πνεύμα προληπτικής κάλυψης ρίσκου.
  •  συνεχή κερδοφορία και εμπορική ανάπτυξη των Πελατών της.
  •  ελαχιστοποίηση του κόστους πωλήσεων των Πελατών της.