Skip to main content

ZEL: το νέο ξενοδοχειακό brand που προωθεί τον μεσογειακό τρόπο ζωής

Ο τενίστας Rafael Nadal δημιουργεί το δικό του ξενοδοχειακό brand σε συνεργασία με τη Meliá Hotels International.

Τι συμβαίνει όταν ένας τενίστας και ένας CEO ξενοδοχειακού ομίλου συνεργάζονται; Απ’ ό,τι φαίνεται, γεννιέται ένα νέο ξενοδοχειακό brand που σκοπεύει να αναδείξει την ενέργεια της Μεσογείου στους ταξιδιώτες που το επισκέπτονται.

Συγκεκριμένα, ο τενίστας Rafael Nadal και ο Gabriel Escarrer, Διευθύνων Σύμβουλος της Meliá Hotels International, παρουσίασαν στη Μαδρίτη το νέο ξενοδοχειακό brand ZEL, μια σειρά πολυτελών resorts και leisure ξενοδοχείων, τα οποία θα εγκαινιάσουν τη λειτουργία τους στην Ισπανία και στη συνέχεια σε σημαντικούς  προορισμούς στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική. Στόχος του ZEL είναι η ανάδειξη του μεσογειακού τρόπου ζωής και η ανάπτυξη του brand διεθνώς μέσα από στρατηγικές συνεργασίες  σε τομείς όπως η γαστρονομία, η διακόσμηση, η ευεξία και η τεχνολογία.

Διαβάστε περισσότερα