Skip to main content

Άνοιγμα σε νέες ξένες αγορές βλέπει η Κορρές

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Είσοδο σε μία ή δύο νέες χώρες φέρεται να σχεδιάζει για το 2016 ο όμιλος Κορρές, η στρατηγική του οποίου εστιάζει στην περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητας σε Αμερική, Αγγλία, Γερμανία και Βόρεια Ευρώπη, μέσω λελογισμένων επενδύσεων, κυρίως σε υποδομές, ψηφιακές τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό.

Οι συγκεκριμένες χώρες αποτελούν τη ναυαρχίδα της εξαγωγικής δυναμικής των προϊόντων Κοrres και διατηρούν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης (24% στο α’ τρίμηνο του 2016). Δίνοντας το στίγμα των προοπτικών του ομίλου, ο επικεφαλής του, Γιώργος Κορρές, μιλώντας στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας του εμφανίστηκε αισιόδοξος. «Είμαστε σε καλό δρόμο. Στο εξωτερικό παρατηρούμε ολοένα καλύτερα σημάδια… Και στην Ελλάδα είμαστε No1 στο φαρμακείο, κερδίζουμε μερίδιο και κρατάμε τα μεγέθη μας. Αν και η αγορά είναι δύσκολη, εμείς έχουμε θετικά μηνύματα», είπε μεταξύ άλλων.

Μάλιστα, σχολίασε την τάση που θέλει τον σύγχρονο καταναλωτή να στρέφεται στα ελληνικά προϊόντα, η οποία ευνοεί την εταιρεία και τις άλλες τοπικές εταιρείες έναντι των ξένων που δραστηριοποιούνται στις ίδιες κατηγορίες προϊόντων. Συνεκτιμώντας τις θετικές επιδόσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με βάση τα στοιχεία μέχρι το τέλος Μαΐου, προέβλεψε ότι «αν δεν υπάρξουν εκπλήξεις στην Ελλάδα, η εταιρεία θα έχει μια καλή πορεία φέτος».

Την ικανοποίηση της διοίκησης για τις καλές επιδόσεις στην εγχώρια αγορά εξέφρασε και ο Δημήτρης Βιδάκης, διευθύνων σύμβουλος της Κορρές Α.Ε., που σχολίασε επιπροσθέτως ότι η ανάπτυξη (στο α’ τρίμηνο ήταν 4%) σημειώνεται σε μια υψηλή βάση, καθώς πέρυσι, παρά τα capital controls η εταιρεία σημείωνε ανάπτυξη 5%. Επίσης κέρδισε μερίδιο αγοράς στο φαρμακείο, σχεδόν 80 μ.β. (IMS). Υπενθυμίζεται ότι στο α’ τρίμηνο οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν στα 17,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 2 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 29%.

Η στρατηγική

Η στρατηγική του ομίλου εστιάζει πλέον σε λιγότερες αγορές: ΗΠΑ, Γερμανία, Αγγλία και Βόρεια Ευρώπη, αν και η διοίκηση φέρεται να έχει ήδη προετοιμάσει την είσοδο του σήματος σε 1-2 νέες αγορές εντός του έτους. Επενδύει μεταξύ άλλων σε ανθρώπινο δυναμικό, ενισχύοντας τις πωλήσεις, το marketing και τις ψηφιακές υπηρεσίες. Ειδικά στη Βόρεια Αμερική, όπου δραστηριοποιείται δύο χρόνια μέσω θυγατρικής, στελεχώνει περαιτέρω την ομάδα της, προκειμένου να υποστηρίξει την ανάπτυξη των προϊόντων Κorres σε κανάλια όπως το HSN και κυρίως η αλυσίδα Sephora. Για διψήφια ποσοστά ανάπτυξης έκανε λόγο η διοίκηση του ομίλου.

Πάνω από τις προσδοκίες εξελίσσεται και η ανάπτυξη στη Λατινική Αμερική, όπου η Avon λάνσαρε πέρυσι τη μάρκα. Σημειώνεται ότι η Avon, ένας κολοσσός στην αμερικανική βιομηχανία καλλυντικών, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει με την επιβράδυνση των οικονομικών της μεγεθών, δίνει έμφαση στη συνεργασία με την Κορρές και βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση με τον όμιλο, με σκοπό τη συνεχή επιμόρφωση των στελεχών της για την καλύτερη προώθηση της ελληνικής μάρκας. Η διοίκηση μελετά πολύ προσεκτικά κάθε νέο βήμα, χρηματοδοτεί επιλεγμένες επενδύσεις μέσω ταμειακών ροών, ενώ χάρη στις θετικές επιδόσεις του brand έχει τον χρόνο, εν όψει και της «ενεργοποίησης» του τραπεζικού συστήματος, να μελετήσει νέες χρηματοδοτικές δυνατότητες για μελλοντικές επενδύσεις.