Από την έντυπη έκδοση
Της Β. Βεγ.
Δυναμική είσοδο των επώνυμων παγωτών της στην αγορά της Κίνας πραγματοποιεί η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι. Σε συνέχεια της πρόσφατης συμμετοχής της στη Διεθνή Έκθεση Sial China, στη Σαγκάη, από τις 14 έως και τις 16 Μαΐου, η εταιρεία δέχτηκε στις εγκαταστάσεις της χθες στελέχη και ιδιοκτήτες κινεζικών αλυσίδων Super Market, συνοδευόμενους από την κινεζική εταιρεία εισαγωγών Jongjia, που αποτελεί και τον επίσημο συνεργάτη της Κρι Κρι στην Κίνα.
Κατά τη διάρκεια της Sial, επίσης, τα στελέχη της Κρι Κρι είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με στόχο την τοποθέτηση των προϊόντων της εταιρείας στο οργανωμένο λιανεμπόριο, ενώ οι επισκέπτες του περιπτέρου – κυρίως αγοραστές Σούπερ Μάρκετ- είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της.
Η εταιρεία διαθέτει παρουσία σε συνολικά 24 χώρες. Οι εξαγωγές της διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση 41,7% για το έτος 2018.
Στόχος της, σύμφωνα με τη διοίκησή της, πλέον είναι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες και η είσοδός της σε νέες, μεγάλες αγορές της Ασίας.
Για το 2019 αποσκοπεί σε ενίσχυση των εξαγωγών της στον τομέα τόσο του γιαουρτιού όσο και του παγωτού.
Στο μεν παγωτό αναμένει αύξηση στις εξαγωγές της, τόσο με τα επώνυμα προϊόντα της όσο και με άνοιγμα σε νέες αγορές, όπως η Κίνα και ο Καναδάς, και με διεύρυνση των private label παγωτών της, ενώ εντός συνόρων έχει διευρύνει κατά 700 τα σημεία διανομής των παγωτών της. Στο δε γιαούρτι, προσβλέπει για το 2019 σε αύξηση εξαγωγών της τάξης του 20%.