Skip to main content

Νέες επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ από την Πλαίσιο

Από την έντυπη έκδοση

Την επέκτασή της στην αγορά των «λευκών» συσκευών δρομολογεί εντός του 2019 η Πλαίσιο. Όπως τόνισε η διοίκηση της εισηγμένης κατά την παρουσίασή της στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, εδώ και καιρό δουλεύει το συγκεκριμένο σχέδιο και είναι πλέον πολύ κοντά στο να γίνει πράξη.

Πρόκειται για μία στρατηγική επιλογή που συνδυάζει την πρόκληση της επέκτασης σε μια νέα προϊοντική γκάμα, η οποία όμως πλέον ανήκει στην κατηγορία της τεχνολογίας λόγω των εξελιγμένων συσκευών που περιλαμβάνει, ταιριάζοντας απόλυτα στη φιλοσοφία της Πλαίσιο. Αν και δεν προσδιορίστηκε επακριβώς ο τρόπος ανάπτυξης αυτής της νέας δραστηριότητας από την Πλαίσιο, η διοίκηση επεσήμανε πως στόχος της είναι η απόκτηση μεριδίων και σε αυτό το κομμάτι της αγοράς και παράλληλα η διεύρυνση της πελατειακής γκάμας της εταιρείας με έμφαση στο γυναικείο πελατειακό κοινό, που έχει αποδειχτεί ότι είναι πολύ αποδοτικό.

Εφαλτήριο

Το 2019 συμπίπτει με την επέτειο των 50 χρόνων από το ξεκίνημα της Πλαίσιο το 1969 και όπως τόνισε ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Πλαίσιο, ήταν πενήντα χρόνια με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από τον λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον.

Το 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 309 εκατ. ευρώ από 286 εκατ. ευρώ το 2017, βελτιωμένες κατά 8%. Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών αντιστοιχεί στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στις ψηφιακές εφαρμογές. Ακολουθούν τα είδη γραφείου και τα είδη τηλεφωνίας. Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκατ. ευρώ.

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε, επίσης, τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, το οποίο αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της Πλαίσιο.

Η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης.

Όπως τονίστηκε τα παραπάνω, λειτουργούν σε συνδυασμό με νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας, όπως για παράδειγμα συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα Πλαίσιο. Το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018 στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019 όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ.