Skip to main content

Νέο υψηλό 3ετίας για τη μετοχή του ΑΔΜΗΕ

Στα 2,6 ευρώ έφθασε η εισηγμένη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι θετικές ειδήσεις γύρω από τον ΑΔΜΗΕ συνεχίζονται και το story που έχει «χτιστεί» από τη διοίκηση, αναμφίβολα, στηρίζει την πορεία της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών στο Χρηματιστήριο.

Έτσι, μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι η μετοχή της εισηγμένης έχει σκαρφαλώσει στα 2,6 ευρώ, καταγράφοντας νέο υψηλό έτους αλλά και υψηλό 3ετίας.

Άνω του +11% ανέρχονται τα κέρδη στο τελευταίο 30ήμερο.

Γ.Χ.

(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής) 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.