Skip to main content

Delivery Hero Research: Η ομάδα τεχνολογίας του efood διαμορφώνει το μέλλον των υπηρεσιών delivery

Στόχος είναι η δημιουργία νέων τεχνολογιών - Sponsored Content

Mε την ανάπτυξη και την ενσωμάτωση τεχνολογίας που επιτρέπει την εξέλιξη της πλατφόρμας και τη συνεχή ενδυνάμωση της εμπειρίας του χρήστη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η διαδρομή του efood. Με τον τρόπο αυτό, μεταξύ άλλων, η εταιρεία διασφαλίζει ταυτόχρονα τη διαδρομή κάθε παραγγελίας, από τη συλλογή της έως και την τελική της παράδοση στον καταναλωτή.

Τo τεχνολογικό στοιχείο του efood είναι έντονο και πιστοποιείται από το γεγονός ότι η ομάδα τεχνολογίας που διαθέτει, θεωρείται ως μία από τις πλέον δυναμικές ομάδες τεχνολογίας στην Ελλάδα. Μάλιστα, η ομάδα τεχνολογίας του efood βρίσκεται πίσω από την απαρχή μιας πρωτοβουλίας, για λογαριασμό της Delivery Hero, ενός από τους κορυφαίους ομίλους delivery παγκοσμίως, πρωτοστατώντας στη δημιουργία μιας ερευνητικής δομής, η οποία παράγει και δημοσιεύει έρευνα για την ανάπτυξη του tech στα delivery services.

Το Delivery Hero Research ξεκίνησε από μια πρωτοβουλία της ελληνικής ομάδας του efood και τελικά ιδρύθηκε το 2022, με στόχο να γίνει ο ερευνητικός βραχίονας του ομίλου. Πρόκειται για μία πολυεθνική ομάδα, στην οποία συμμετέχουν επαγγελματίες από χώρες δραστηριοποίησης της εταιρείας και σήμερα, παράγει έρευνα αναφορικά με καινοτομίες και τεχνολογίες για την αλληλεπίδραση των χρηστών με το app, με στόχο την αύξηση του όγκου και της συχνότητας των παραγγελιών όπως και την ενδυνάμωση της σχέσης των χρηστών με το brand.

H ομάδα στελεχώνεται από μηχανικούς έρευνας από την Ελλάδα, την Ολλανδία και την Τουρκία, λειτουργεί αποκεντρωμένα, σε διάφορα σημεία της Ευρώπης και το επόμενο διάστημα θα ενισχυθεί, έτσι ώστε να καλύψει νέες ερευνητικές περιοχές. Με βασικά μέλη του Delivery Hero Research, στελέχη της ελληνικής ομάδας τεχνολογίας, το efood λειτουργεί σήμερα ως προθάλαμος εφαρμογής των νέων τεχνολογιών. Οι καινοτομίες που ερευνώνται για την εμπειρία του χρήστη εφαρμόζονται πρώτα -σε δοκιμαστικό στάδιο- στην ελληνική πλατφόρμα, πριν εισαχθούν σε άλλες εταιρείες του ομίλου, που σήμερα βρίσκεται σε περισσότερες από 40 χώρες.

Η κύρια αποστολή της ομάδας, με τη δημιουργία της, ήταν η παραγωγή έρευνας στο χώρο που ονομάζεται «συστήματα προτάσεων», να μελετήσει τα θέματα δηλαδή και τις τεχνολογίες που εστιάζουν στο πώς μπορούν να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις στους χρήστες. Με τη χρήση προηγμένων αλγορίθμων, η ομάδα επιδιώκει να αναδείξει το περιεχόμενο που ταιριάζει στις προτιμήσεις και τις ανάγκες των χρηστών, βάσει των χαρακτηριστικών τους. Στο πλαίσιο της ερευνητικής της δραστηριότητας, η ομάδα επικεντρώνεται σε καινούργια μοντέλα προτάσεων και την εφαρμογή τους σε περιπτώσεις χρήσης που καλύπτουν την παραγγελιοληψία φαγητού και το quick commerce, συμπεριλαμβανομένων και των σούπερ μάρκετς. Πρόσφατα μάλιστα δημοσίευσε ένα ερευνητικό έργο που ενσωματώνει την οπτική των γλωσσικών μοντέλων μεγάλης κλίμακας, όπως το Chat GTP, καταδεικνύοντας την εξέλιξη στην τεχνολογία της γλώσσας.

Τα γλωσσικά μοντέλα μεγάλης κλίμακας επιτρέπουν στην ομάδα να κατανοήσει τις σημασιολογικές σχέσεις μεταξύ λέξεων, ενσωματώνοντας έτσι πλούσια σημασιολογική γνώση στις προτάσεις τους. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει τη δημιουργία προτάσεων που υπερβαίνουν τους συμβατικούς αλγορίθμους, εστιάζοντας σε συνδυασμούς χαρακτηριστικών που εξυπηρετούν τις ατομικές προτιμήσεις των χρηστών.

Με την εισαγωγή του Chat GTP, η τεχνολογία γλωσσικών μοντέλων μεγάλης κλίμακας αλλάζει τη συμπεριφορά των χρηστών στο διαδίκτυο. Η ομάδα συμμετέχει ενεργά στην έρευνα πάνω σε αυτήν την καινοτομία, εξετάζοντας πώς οι νέες δυνατότητες μπορούν να αναδείξουν περισσότερες περιπτώσεις χρήσης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στόχος του Delivery Hero Research είναι η δημιουργία νέων τεχνολογιών που θα προσφέρουν πραγματικά εξελιγμένες λύσεις στους χρήστες. Η εξέλιξή του συνδέεται όχι μόνο με την ενσωμάτωση καινοτομιών στο efood και στις εταιρείες της Delivery Hero, αλλά και με την ίδια την ανάπτυξη της αγοράς συνολικά, αποκαλύπτοντας τις ανεξερεύνητες δυνατότητες της καινοτομίας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.