Skip to main content

Hermes: Χρυσές επιδόσεις στην Ελλάδα

Birkin και Kelly, φημισμένα μεταξωτά μαντήλια και γραβάτες, ακριβά αρώματα σε πρώτη ζήτηση

Η ακρίβεια δεν έπληξε την πολυτέλεια, με την Hermes Ελλάδος να  καταγραφεί πέρυσι “χρυσές” επιδόσεις μεγεθών επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της αγοράς των luxury brand.

Ειδικότερα, η boutique της Hermes Grece με τις διάσημες τσάντες Birkin και Kelly, τα φημισμένα μεταξωτά μαντήλια και γραβάτες, τα ακριβά αρώματα και τα δερμάτινα είδη το 2022 εμφάνισε ακόμα πιο βελτιωμένα αποτελέσματα από το 2021, έτος κατά το οποίο η εταιρεία όχι μόνο κατάφερε να  “μαζέψει” τις απώλειες της πανδημίας αλλά και να ξεπεράσει και τις επιδόσεις του 2019.

Συγκεκριμένα το 2022 ο ελληνικός βραχίονας του γαλλικού υπερπολυτελούς brand – που δραστηριοποιείται εγχωρίως με ένα σημείο πώλησης ενώ διατηρεί παρουσία και στα ράφια των duty free με περιορισμένο κωδικολόγιο- εμφάνισε έσοδα 13,6 εκατ.ευρω αυξημένα κατά 23,2% σε σχέση με τα 11 εκατ.ευρω το 2021.

Οι τουρίστες, ειδικά Ασιάτες και Αμερικανοί, προτιμούν το γαλλικό brand

Στις εγχώριες πωλήσεις του ισχυρού brand θεωρείται σημαντική θεωρείται η συνεισφορά του τουριστικού ρεύματος στην Ελλάδα καθώς ειδικά  οι Ασιάτες και οι Αμερικανοί επισκέπτες στη χώρα μας έχουν μεγάλη πιστότητα στο brand Hermes.

Πέρα από τον τουριστικό παράγοντα, η πορεία της Hermes στην Ελλάδα σε μια έντονα πληθωριστική συγκυρία υποδεικνύει ότι τα πολυτελή σήματα απολαμβάνουν μια θωρακισμένη πιστότητα καταναλωτών.

Μεγαλύτερη αύξηση κατέγραψε και η κερδοφορία της ελληνική θυγατρικής, με το προ φόρων κέρδη να ενισχύονται κατά 29% στα 3,1 εκατ. ευρώ έναντι 2,4 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ έναντι 1,9 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας άνοδο κατά 28,4%.

Η θετική πορεία των μεγεθών της Hermes διατηρείται και τη φετινή χρονιά, με βάση τις επιδόσεις που δημοσίευσε η μητρική εταιρεία, η οποία στο πρώτο εξάμηνο του 2023 εμφανίζει αύξηση εσόδων 25% στα 6,7 δις ευρώ και 36% ενίσχυση στην καθαρή κερδοφορία η οποία ανήλθε σε 2,,2 δις ευρώ.  Οι  αναλυτές θεωρούν ότι η Hermes ανήκει σε μια δική της κατηγορία όσον αφορά την τιμολογιακή ισχύ, καθώς η ζήτηση για τις τσάντες της ξεπερνάει σταθερά την ικανότητά της να τις παράγει. Αυτό σημαίνει ότι πολλές τσάντες μεταπωλούνται πιο ακριβά. Είναι ενδεικτικό ότι η κεφαλαιοποίηση της μητρικής εταιρείας ξεπέρασε το όριο των 200 δισ. ευρώ κατά την φετινή χρονιά.