Skip to main content

Μαλαματίνα: Λανσάρει νέα τηλεοπτική καμπάνια και εκσυγχρονίζει την παραγωγή της

Διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με δύο νέες σειρές κρασιών

Νέα τηλεοπτική καμπάνια εγκαινιάζει η Ρετσίνα Μαλαματίνα, θέλοντας να επανασυστηθεί στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα εκσυγχρονίζει την παραγωγική της διαδικασία και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της, παρουσιάζοντας δύο νέες σειρές κρασιών.

Η ιστορία της Ρετσίνας Μαλαματίνα

Ειδικότερα, με νέο τηλεοπτικό σποτ της, η ιστορική Ρετσίνα Μαλαματίνα αποκτά φωνή και αφηγείται την πλούσια ιστορία της, με αναφορά στους πιο σημαντικούς σταθμούς της οινοποιίας.

Η ιστορία ξεκινά στα μέσα του 19ο αιώνα, στην γεμάτη με αμπέλια Τένεδο, κοντά στα παράλια της Μικράς Ασίας. Ο Ευστράτιος Μαλαματίνας αποφασίζει να ασχοληθεί με την οινοποίηση, αξιοποιώντας τα οικογενειακά αμπέλια του την επιτραπέζια ποικιλία σταφυλιών, γνωστή στους ντόπιους για την ποιότητα και το άρωμά τους, με την ονομασία «Τσαούσια». Στα τέλη του 19ου αιώνα, το 1895, συνεχιστής της παράδοσης, ο γιος Κωνσταντίνος Μαλαματίνας, ταξιδεύει στα κυριότερα λιμάνια της Ελλάδας με το ξακουστό καράβι του, τη “Μερσίνη”, και ξεφορτώνει το πολύτιμο φορτίο τους. Ιδρύει στην Αλεξανδρούπολη το πρώτο οινοποιείο της οικογένειας με το όνομα «Η Τένεδος», υιοθετώντας το πατρικό μυστικό της «μεθυστικής αυθεντικής συνταγής» του οίνου «ρετσίνα». Ωστόσο, το 1922 με την καταστροφή της Σμύρνης και μετέπειτα με τη Συνθήκη της Λωζάνης η οικογένεια χάνει την γη της στην Τένεδο και μεταναστεύει μόνιμα στην Ελλάδα, σε αναζήτηση πλέον νέων σταφυλιών, τοπικής παραγωγής. Εκεί μπαίνουν τα θεμέλια για μια οικογενειακή παράδοση που συνεχίζεται εδώ και 4 γενεές. Παράγει το «κρασί της Ελλάδας», ενώ στην τοπική κοινωνία ο Κωνσταντίνος Μαλαματίνας γίνεται γνωστός ως «αυτός που μας έφερε τη Ρετσίνα». Το ελληνικό παραδοσιακό κρασί, αποκτά ταυτότητα και σήμα.

Νέα εποχή

163 χρόνια μετά, η Οινοποιία Μαλαματίνα, συνεχίζει να παντρεύει την παράδοση του χθες με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και αποκτά νέα ζωή. Η αυθεντική ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, παράγεται από τις εκλεκτές ελληνικές ποικιλίες σταφυλιών Σαββατιανό και Ροδίτης, ενώ η προσθήκη μικρής ποσότητας από εξαιρετικής ποιότητας ρητίνης πεύκου κατά τη ζύμωση, δίνει τη χαρακτηριστική γεύση ρετσίνας, αφήνοντας ταυτόχρονα να αναδειχθούν τα φρουτώδη αρώματα των ποικιλιών. Φέρει νέα ετικέτα, η οποία είναι φρέσκια και ελκυστική, κρατώντας ταυτόχρονα παραδοσιακά και ρετρό στοιχεία, ώστε να διατηρείται η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με την ιστορική μάρκα.

Μέσα από την νέα της εποχή, ως μέλος πλέον του ομίλου Εταιρειών Mantis, προσαρμόζει την παραγωγή της στα νέα δεδομένα, εκσυγχρονίζει την παραγωγική της διαδικασία και συνεχίζει την οινοποίησή της διατηρώντας την ποιότητα, τη γεύση και την αγάπη της για την παράδοση. Επιπλέον διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της και παρουσιάζει δύο νέες σειρές ποιοτικών και ταυτόχρονα προσιτών κρασιών, Φίλιωμα και Ρεζινέ, αποσπώντας εξαιρετικά σχόλια από κριτικούς, οινοπαραγωγούς, επαγγελματίες του ευρύτερου γαστρο-οινικού χώρου και του οινόφιλου κοινού ενώ παράλληλα κερδίζει βραβεία για την ποιότητά τους και τη γεύση τους σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.