Skip to main content

Cyber Monday αλά ελληνικά

Cyber Monday αλά ελληνικά ζει η αγορά, με τους καταναλωτές να αναζητούν online τις ευκαιρίες και να αγοράζουν τελικά offline, δείχνοντας προτίμηση στα φυσικά καταστήματα, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά οι έμποροι των πολυκαναλικών εμπορικών αλυσίδων.

Cyber Monday αλά ελληνικά ζει η αγορά, με τους καταναλωτές να αναζητούν online τις ευκαιρίες και να αγοράζουν τελικά offline, δείχνοντας προτίμηση στα φυσικά καταστήματα, όπως σημειώνουν χαρακτηριστικά οι έμποροι των πολυκαναλικών εμπορικών αλυσίδων. Και αυτό γιατί οι προσφορές της Cyber Monday μεταφέρθηκαν φέτος τόσο στο ψηφιακό όσο και στο αναλογικό καλάθι των καταναλωτών, παρόλο που οι αμιγώς ηλεκτρονικές επιχειρήσεις έθεσαν στη διάθεση των καταναλωτών όλα τα περιθώρια προσφορών και κινήτρων για την προσέλκυση του αγοραστικού ενδιαφέροντος. Αξίζει να σημειωθεί πως πολλές εμπορικές επιχειρήσεις κάνουν λόγο για Cyber Week, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τοn συνδυασμό ψηφιακών προσφορών όχι μόνο για μία μέρα, αλλά για μία ολόκληρη εβδομάδα.

Οι έμποροι επισημαίνουν πως είναι πολύ νωρίς για να υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα για την πορεία των φετινών ψηφιακών εκπτώσεων και οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως οι καταναλωτές έδειξαν προτίμηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από τις κατηγορίες προϊόντων ικανοποιητικά κινήθηκαν τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, τα είδη ένδυσης, τα καλλυντικά είδη και τα προϊόντα μόδας. Μέτριες ήταν οι επιδόσεις των ειδών τεχνολογίας. Αξίζει να σημειωθεί πως οι omnichannel έμποροι φέτος είχαν προετοιμαστεί καλύτερα, θέτοντας στη διάθεση των καταναλωτών συνδυασμούς ψηφιακής και αναλογικής εξυπηρέτησης τόσο στη διάθεση, διανομή όσο και στην πληρωμή των προϊόντων.

Συκριμένα, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις από τις κατηγορίες προϊόντων ικανοποιητικά κινήθηκαν τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, τα είδη ένδυσης, τα καλλυντικά είδη και τα προϊόντα μόδας. Μέτριες ήταν οι επιδόσεις των ειδών τεχνολογίας. Αξίζει να σημειωθεί πως οι omnichannel έμποροι φέτος είχαν προετοιμαστεί καλύτερα, θέτοντας στη διάθεση των καταναλωτών συνδυασμούς ψηφιακής και αναλογικής εξυπηρέτησης τόσο στη διάθεση, διανομή όσο και στην πληρωμή των προϊόντων.

Από την έντυπη έκδοση