Έτοιμη να περάσει το κατώφλι του Χρηματιστηρίου Αθηνών είναι η Interlife. H έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ασφαλιστικής εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε χθες στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, ενέκρινε παρουσία ισχυρής πλειοψηφίας των μετόχων την εισαγωγή στο Χ.Α.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας η απόφαση ελήφθη ομόφωνα.
Υπενθυμίζεται ότι η Ιnterlife A.A.E.Γ.A. είναι ήδη, από το 2012 εισηγμένη στη Ν.Ε.Α. του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου ενώ, μετά την εισαγωγή της και στο Χ.A., η μετοχή της εταιρίας θα διαπραγματεύεται ταυτόχρονα και στα δύο Χρηματιστήρια.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












