Πτώση της τάξης του 1,9% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Coca – Cola HBC, κατά τη διάρκεια του γ’ τριμήνου του 2016, ενώ την ίδια ώρα, ο όγκος πωλήσεων συρρικνώθηκε κατά 1%.
Οι μεγαλύτερες πιέσεις προήλθαν από τον κλάδο των αναπτυσσόμενων αγορών, όπου η συρρίκνωση του όγκου διαμορφώθηκε στο 4,2%.
Αντίθετα, ο όγκος πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκε κατά 1,3%.
«Τα στοιχεία του γ’ τριμήνου ήταν τα αναμενόμενα» σχολίασε ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, Δημήτρης Λόης, ο οποίος απέδωσε τη μείωση του όγκου πωλήσεων στη σημαντική αύξηση που σημειώθηκε στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.
Παρ’ όλα αυτά, ο κ. Λόης εμφανίστηκε αισιόδοξος για τα αποτελέσματα του έτους χρήσης 2016.
naftemporiki.gr