Οι πωλήσεις του BMW Group συνεχίστηκαν ανοδικά με παραδόσεις 208.813 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce τον Ιούνιο, αύξηση 8,0% συγκριτικά με τον περσινό Ιούνιο και νέο ρεκόρ για το μήνα.
Η εταιρία πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις πρώτου εξαμήνου στην ιστορία της, αύξηση 7,8% με σύνολο 1.099.748.
Η μάρκα BMWαύξησε τις πωλήσεις της κατά 5,0% τον Ιούνιο με συνολικές παραδόσεις 172.437 οχημάτων. Οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου αυξήθηκαν κατά 5,1% στις 932.041 μονάδες.
Οι πωλήσεις της πρόσφατα ανανεωμένης BMW Σειράς 1 αυξήθηκαν κατά 2,8% τον Ιούνιο με συνολικές παραδόσεις 17.271 μονάδων σε όλο τον κόσμο.
Η νέα BMW Σειρά 2 παρέμεινε σε ανοδική τροχιά με πωλήσεις 14.514 αυτοκινήτων τον Ιούνιο. Η Σειρά 4, που κυκλοφόρησε το 2014, πέτυχε αύξηση 42,1% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα – με τις συνολικές παραδόσεις να φτάνουν τις 16.693 τον Ιούνιο.
Καθώς η παγκόσμια τάση για μοντέλα SUV συνεχίζεται, η οικογένεια BMW X παραμένει σημαντικός συντελεστής αύξησης για τη μάρκα. Συνολικά 4.910 πελάτες παρέλαβαν μία BMW X4 τον Ιούνιο, ενώ οι πωλήσεις της BMW X5 αυξήθηκαν κατά 3,8% αγγίζοντας τις 17.520 μονάδες και της BMW X6 αντίστοιχα κατά 49,9% με 5.009.
Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i αυξήθηκαν πάνω από 65% συγκριτικά με πέρσι τέτοια εποχή, αγγίζοντας τις 2.071 τον Ιούνιο. Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, 12.562 πελάτες παρέλαβαν ένα μοντέλο BMW i.
Η μάρκα MINI πέτυχε το καλύτερο πρώτο εξάμηνο στην ιστορία της με παραδόσεις 165.938 MINI, αύξηση 25,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 25,4% και ανήλθαν στις 36.025.
«Με ισχυρή, διψήφια αύξηση, η MINI έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα το 2015», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad.
«Θα συνεχίσουμε δυναμικά και το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς και αναμένουμε το νέο MINI Clubman που έκανε πρεμιέρα τον Ιούνιο και θα κυκλοφορήσει στην αγορά από τον Οκτώβριο, να μας φέρει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες. Με τη νέα προϊοντική στρατηγική και εικαστική ταυτότητα της μάρκας που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη ιστορία ΜΙΝΙ με μία νέα χρονιά ρεκόρ», πρόσθεσε ο Schwarzenbauer.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις του 3θυρου MINI αυξήθηκαν κατά 33,0% το πρώτο εξάμηνο, με παραδόσεις 62.599 αυτοκινήτων. Το νέο 5θυρο MINI παραδόθηκε σε συνολικά 44.943 πελάτες σε όλο τον κόσμο το ίδιο διάστημα. Οι πωλήσεις του MINI Cabrio αυξήθηκαν κατά 3,3% συγκριτικά με πέρσι και ανήλθαν στις 9.148 μονάδες.
Το BMW Group για μία φορά ακόμα πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις περιοχές, εφαρμόζοντας μία στρατηγική ισορροπημένης ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο.
Στην Ασία, οι παραδόσεις μοντέλων BMW και MINI αυξήθηκαν κατά 4,5% τους πρώτους έξι μήνες του 2015 με συνολικές πωλήσεις 336.344 οχημάτων στην περιοχή.
Οι πωλήσεις στην Ηπειρωτική Κίνα για το διάστημα Ιαν – Ιουνίου αυξήθηκαν κατά 2,5% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μέχρι στιγμής φέτος έχουν πουληθεί 230.601 οχήματα στην Κίνα. Η Ν. Κορέα παραμένει συντελεστής ανάπτυξης στην περιοχή με συνολικές πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο 26.158, αύξηση 19,1% από πέρσι.
Η Ιαπωνία κατέγραψε επίσης διψήφια αύξηση, +10% με συνολικό αριθμό 33.876 μονάδων το διάστημα αυτό.
Το 2015 παραμένει μία καλή χρονιά για την Αμερικανική Ήπειρο με τις πωλήσεις BMW και MINI στην περιοχή το πρώτο μισό της χρονιάς να ανέρχονται στις 241.798 μονάδες, αύξηση 9,5% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις τους πρώτους έξι μήνες του 2015 αυξήθηκαν κατά 9,6%, με συνολικές παραδόσεις 198.883.
Ο Καναδάς ανέφερε διψήφια αύξηση 16,6% (20.395) το ίδιο διάστημα όπως και το Μεξικό, όπου οι πωλήσεις μέχρι στιγμής φέτος κινήθηκαν ανοδικά κατά +19,0% (8.093).
Το πρώτο εξάμηνο του 2015 επιτυχημένη ήταν η εικόνα πωλήσεων και στην Ευρώπη, όπου συνολικά παραδόθηκαν 488.098 αυτοκίνητα BMW και MINI, αύξηση 9,4%. Η Μεγάλη Βρετανία, η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της εταιρίας, πέτυχε αύξηση 15,2% μέχρι στιγμής φέτος (110.659) ενώ στη Γαλλία το ποσοστό αυτό ήταν 22,6% (38.650). Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στη γειτονική Ιταλία με +8,5% (35.974).
Η Rolls-RoyceMotorCarsανακοίνωσε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση εξαμήνου στην ιστορία της, με παραδόσεις 1.769 μονάδων (-10,1%). Οι αριθμοί πωλήσεων της μάρκας που εδρεύει στο Goodwood επηρεάστηκαν δυσμενώς από τη σημαντική πτώση του τομέα πολυτελών οχημάτων στην Κίνα, που είχε αρνητική επίπτωση στα εμπορικά αποτελέσματα.
Οι πωλήσεις στον υπόλοιπο κόσμο ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες και τον εταιρικό προγραμματισμό.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMWMotorrad συνέχισαν να αυξάνονται το Ιούνιο με συνολικές παραδόσεις 15.490 μοτοσικλετών και maxi-scooters το μήνα αυτό (+31,0%).
Οι παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στις 78.418 μονάδες, αύξηση 10,5% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Τα αποτελέσματα πωλήσεων τόσο για το μήνα Ιούνιο όσο για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς συνιστούν νέα ρεκόρ για τη BMW Motorrad.