Από την έναρξη του λανσαρίσματος, το PEUGEOT 308 έχει αποκτηθεί ήδη από 280.000 οδηγούς σε όλο τον κόσμο επιβεβαιώνοντας αδιάλειπτα την ηγετική παρουσία του μοντέλου στην κατηγορία του. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής, η γαλλική μάρκα θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης το νέο 308 S, το οποίο κατασκευάζεται και προορίζεται για την Κίνα.
Το PEUGEOT 308 διακρίνεται για την αθλητική του σιλουέτα και τις υψηλές προδιαγραφές κατασκευής που παρέχει η ευέλικτη πλατφόρμα EMP2. Υπό αυτό το πρίσμα, η PEUGEOT Sport έχει εξελίξει ένα νέο υβριδικό plug-in σύστημα πρόωσης χτισμένο πάνω στην ίδια προηγμένη βάση. Με την δύναμη 500 ίππων να περνά στους τέσσερις τροχούς, το PEUGEOT 308 R Hybrid έρχεται για να εξιτάρει τους εθισμένους στην γρήγορη οδήγηση και να αναδείξει την υβριδική υπόσταση ενός σπορ αυτοκινήτου. Στο μοναδικό σχεδιαστικά διάκοσμο υπάρχουν τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα, ενώ το όμορφο κοντράστ του αμαξώματος, από το γαλάζιο στο μαύρο, συγκινεί οποιονδήποτε!
Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2, το PEUGEOT 308 R HYbrid ξεχωρίζει από τις τέλεια ισορροπημένες αναλογίες του, υιοθετώντας τον σχεδιαστικό κώδικα του ριζοσπαστικού Quartz Concept. Το εμβληματικό παρουσιαστικό του PEUGEOT 308 R HYbrid τονίζεται από τα μεγαλύτερα – κατά 80 χλστ-μετατρόχια και τους τροχούς 19’’ με ελαστικά διάστασης 235/35. Το εμπρός μέρος με το διογκωμένο καπό, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και την μεγάλη γρίλια, υπερτονίζουν την αστείρευτη δύναμη των 500 ίππων. Χαμηλότερα, σε ένα μαύρο μπλοκ, δεσπόζει το λογότυπο 308R με το γαλάζιο να δίνει έμφαση στην υβριδική τεχνολογία, καθώς και στα παραδοσιακά γαλλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Στις πίσω πόρτες, το γαλάζιο διαδέχεται μία ματ μαύρη βαφή υπογραμμίζοντας τις ειδικές εκδόσεις ισχύος της PEUGEOT. Από πίσω, το PEUGEOT 308R HYbrid εξακολουθεί να είναι προκλητικά ελκυστικό χάρη σε μία διακριτική αεροτομή, αλλά και τον ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρα που διαμορφώνει έναν διαχύτη. Παράλληλα, διαθέτει θυρίδες εξαερισμού ώστε να αποβάλλεται ο ζεστός αέρας από τις μπαταρίες και να διατηρείται χαμηλά η θερμοκρασία λειτουργίας τους.
Ανοίγοντας τις πόρτες αποκαλύπτεται ένα εντυπωσιακό εσωτερικό με τέσσερα μπάκετ καθίσματα, με το ταμπλό να τονίζεται από υψηλής ποιότητας υλικά και τους χρωματικούς συνδυασμούς να υπογραμμίζουν την μοναδικότητα του PEUGEOT 308R HYbrid. Η επένδυση της οροφής είναι γκρίζα, τα καθίσματα επενδυμένα με ποιοτικό δέρμα, ενώ διάφορες λεπτομέρειες – όπως στο πίνακα οργάνων, στο σιρίτι του τιμονιού και στην κεντρική κονσόλα – τονίζονται με κόκκινο. Για πρώτη φορά στο PEUGEOT 308R Hybrid υιοθετούνται υλικά δανεισμένα από άλλα πρωτότυπα μοντέλα. Για παράδειγμα, το ταμπλό καλύπτεται από ύφασμα που έχει παραχθεί με ψηφιακή πλεχτή τεχνική. Αυτό το επαναστατικό υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παραχθούν μεγάλα, πολύπλοκα εξαρτήματα που είναι απαλά στην αφή, δίχως να είναι αφρώδη. Η ψηφιακή επένδυση χρησιμοποιείται στα πάνελ των πορτών και σε άλλα σημεία στο εσωτερικό.
Χάρη στο προηγμένο εργονομικά PEUGEOT i-Cockpit, ο οδηγός έχει τον απόλυτο έλεγχο των 500 ίππων. Το κόμπακτ τιμόνι – ντυμένο με δέρμα – εξασφαλίζει ακριβή έλεγχο στις στροφές με τους διακόπτες αλλαγής των έξι σχέσεων (paddles) να βρίσκονται ακριβώς εκεί που θέλει ο οδηγός. Παράλληλα, το head-up display παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες, δίχως να αποσπάται το βλέμμα από τον δρόμο. Τέλος, τα δύο μπουτόν στην κεντρική κονσόλα επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγχει άμεσα την κατάσταση του σασί. Το πρώτο ενεργοποιεί το πανίσχυρο σύστημα πρόωσης, ενώ το δεύτερο δίνει πρόσβαση στα τέσσερα προγράμματα κίνησης.
Η εξέλιξη του PEUGEOT 308R HYbrid αποτέλεσε μία συναρπαστική πρόκληση για την PEUGEOT Sport. Οι ειδικοί είχαν να εξελίξουν και να προσαρμόσουν ένα αποδοτικό υβριδικό plug-in σύστημα βενζίνης πάνω στην πλατφόρμα EMP και να θέσουν νέα δεδομένα. Το αποτέλεσμα ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Το PEUGEOT 308R Hybrid έχει περιορισμένη ηλεκτρονικά τελική ταχύτητα στα 250 km/h, η διαδικασία του 0-100 km/h διαρκεί μόλις 4,0 δλ, ενώ, τα πρώτα 1.000 μέτρα από στάση καλύπτονται σε μόλις 22,0 δλ. Όλα αυτά με την εκπομπή CO2 να βρίσκεται μόλις στα 70 γμ/χλμ. H κατανομή βάρους είναι 60% στον εμπρός άξονα και 40% στον πίσω με το PEUGEOT 308R HYbrid να εμφανίζει απίστευτη αναλογία κιλών ανά ίππο, μόλις 3,1 κιλά/ίππο.