Την Παρασκευή 19 Απριλίου θα πιστωθεί, με τη 15η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 1.141 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 4.743.066 ευρώ.
Συνολικά, από τον Νοέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα έχει καταβάλει την επιδότηση σε 6.086 δικαιούχους, με το ποσό των 20.460.992 ευρώ, για αγορά ηλεκτρικού οχήματος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












