Το brand ξυπνάει τις μνήμες και μας αρέσει πολύ γιατί η ιταλική σχολή της αυτοκίνησης είναι συνυφασμένη με το στιλ και τη σπορ οδήγηση. «Και με ηλεκτρισμό;», θα αναρωτηθεί κάποιος. Η απάντηση είναι «Ναι, και με ηλεκτρισμό, όταν όλα γίνονται σωστά!».
Η πρώτη επίσημη εικόνα, λοιπόν, του νέου Abarth 600e αποκαλύπτει εμφατικά, όπως τονίζεται αρμοδίως, τη μυώδη και εκρηκτική ταυτότητα του νέου μοντέλου, επικυρώνοντας παράλληλα τη δέσμευση της μάρκας στο να μετατρέπει το «καθημερινό» σε «συναρπαστικό».
Ας δούμε τι μας λέει η εταιρεία: Σχεδιασμένη για να ικανοποιήσει στο έπακρο τους πιο φανατικούς υποστηρικτές της Abarth, η έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima θα διαθέτει πιστοποιητικό γνησιότητας και θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.949 μονάδες, κάνοντας μια ρομαντική αναφορά στη χρονιά που ιδρύθηκε η μάρκα. Το νέο μοντέλο είναι χτισμένο επάνω σε τρεις κεντρικούς πυλώνες: Τη δυναμική σχεδίαση, τις καυτές επιδόσεις και τη σπορ αίσθηση που θα εμπνέει τους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης.
Χάρη στα 240 άλλογα που αποδίδει ο ηλεκτρικός κινητήρας του, το Abarth 600e Scorpionissima είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τα ιδανικά που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τα μοντέλα της μάρκας με σήμα το σκορπιό, αποτελώντας μια μοναδική πρόταση στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Για να πετύχει το σκοπό του το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί μηχανικό μπλοκέ διαφορικό που μεγιστοποιεί την πρόσφυση και τη σταθερότητα, ενώ βελτιώνει το χειρισμό του αυτοκινήτου στην απαιτητική σπορ οδήγηση. Μάλιστα, η αποτελεσματικότητα του διαφορικού μεγιστοποιείται όταν το Abarth 600e είναι εξοπλισμένο με τα ελαστικά υψηλής απόδοσης που έχουν εξελιχθεί από τον προμηθευτή της Formula E και εγγυώνται το μέγιστο κράτημα κάτω από όλες τις συνθήκες. Ωστόσο αυτό έχει επιτευχθεί σε ισορροπία με τη λελογισμένη αντίσταση κύλισης, προκειμένου να μην αυξάνεται η κατανάλωση ενέργειας.
Τη δική τους πινελιά στο χαρακτήρα του 600e βάζουν και αισθητικές λεπτομέρειες όπως το ειδικό χρώμα λανσαρίσματος “Hypnotic Purple”, το πίσω σπόιλερ που παίζει ενεργό ρόλο στην αεροδυναμική, τα φαρδιά φτερά, το χαμηλό ύψος και βέβαια οι ζάντες 20” που συνυπάρχουν με τις μεγάλες δαγκάνες του αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης.