Skip to main content

Renault Group: Η αυτοκίνηση του σήμερα και του αύριο από το Παρίσι

Του Γιάννη Κανουπάκη

Οι Renault, Dacia, Alpine και Mobilize, δίνουν το παρόν στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού (17-23 Οκτωβρίου) με τέσσερα εντυπωσιακά περίπτερα, έκτασης άνω των 3.000 τ.μ., παρουσιάζοντας παγκόσμιες πρεμιέρες, τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές τους εξελίξεις, καθώς και τη γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αποτελούν μέρος του στρατηγικού πλάνου «Renaulution». Το σλόγκαν της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού φέτος είναι το ‘Revolution is on’ και οι Renault, Dacia, Alpine και Mobilize είναι εκεί για να αναδείξουν την πρόοδο του στρατηγικού πλάνου Renaulution. Η κάθε μάρκα παρουσιάζει τουλάχιστον μία παγκόσμια αποκλειστικότητα (σε μορφή πρωτότυπου ή εκθεσιακού μοντέλου), τη γκάμα των νέων μοντέλων της, καθώς και τις συνεργασίες που περιλαμβάνονται στη νέα της στρατηγική.

Η Hyvia, το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Renault Group με την αμερικάνικη εταιρεία Plug, που αφορά στην υδρογονοκίνηση, είναι επίσης παρούσα, παρουσιάζοντας τα οχήματα υδρογόνου, μεταξύ αυτών και το Master Van H2-TECH σε έκδοση παραγωγής, καθώς και παραδείγματα του μοναδικού της οικοσυστήματος για το υδρογόνο.

Ειδικότερα, ο Luca  de Meo, CEO της Renault και του Renault Group, ο Fabrice Cambolive, COO της Renault, και ο Gilles Vidal, επικεφαλής αντιπρόεδρος  του τμήματος σχεδίασης της Renault, αποκάλυψαν σε παγκόσμια πρώτη, μία νέα σχεδιαστική προσέγγιση του εμβληματικού Renault 4. Εκεί παρουσιάζονται επίσης για πρώτη φορά στο κοινό και το νέο οικογενειακό Kangoo E-TECH Electric, τα showcars Renault 5 Turbo 3E και το Hippie Caviar Motel, όπως επίσης και το νέο Megane E-TECH Electric, αλλά και το νέο Austral E-TECH Full Hybrid, πλάι στο Arkana E-TECH Full Hybrid και το πρωτότυπο  Scenic Vision. Οι επισκέπτες, με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας, έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης του νέου Austral E-TECH Full Hybrid.

Σε ένα εντελώς καινούργιο περίπτερο που αντανακλά τη φιλοσοφία και τις αξίες που διέπουν τη μάρκα παρουσιάστηκε ένα νέο Duster σε έκδοση Matte και το πρωτότυπο Manifesto, που εκτίθενται σε παγκόσμια πρώτη.

Παράλληλα, ο κινητήρας HYBRID 140 παρουσιάστηκε στο περίπτερο της Dacia, με το Jogger να γίνεται το πρώτο υβριδικό της Dacia την επόμενη χρονιά. Το υβριδικό σύστημα κίνησης, που έχει ήδη εφαρμοστεί στη γκάμα μοντέλων Renault, είναι μια ακόμη ευκαιρία για τη Dacia να αξιοποιήσει δοκιμασμένη τεχνολογία.

Η Alpine, με ένα περίπτερο προσανατολισμένο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του σήμερα αλλά και του αύριο, εστιάζει στο DNA της: το σήμερα των αγώνων με τη Formula 1 A522, και τη νέα A110 R που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το αύριο των αγώνων με το πρωτότυπο Alpenglow, το οποίο ενσωματώνει το όραμα της Alpine σχετικά με τη στρατηγική της για τα προϊόντα αιχμής και το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Με εμπνευσμένα workshops, ψυχαγωγικές ψηφιακές εμπειρίες και ενημερωτικές συναντήσεις, η μάρκα Mobilize, το πιο καινούριο, 4ο business unit του Renault Group, παρουσιάζει μια μοναδική προσέγγιση στη βιώσιμη κινητικότητα. Τα πάντα στο περίπτερο αφορούν στην ατομική αλλά και την κοινόχρηστη μετακίνηση. Τα νέα μοντέλα αστικής μετακίνησης (Mobilize Duo) θα εκτίθενται δίπλα στις υπηρεσίες που προορίζονται για κοινόχρηστες μετακινήσεις (Zity by Mobilize, Mobilize Share) και Mobilize Limo για υπηρεσίες μεταφοράς.