Skip to main content

Hyundai: Πλήρης εξευρωπαϊσμός

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Από την πρώτη στιγμή που λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά Hyundai i30 το είχαμε πει ξεκάθαρα πως πρόκειται για ένα πολύ καλά κατασκευασμένο όχημα από την κορυφαία κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο λόγω του γεγονότος ότι έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στο Russelsheim της Γερμανίας, πληροί τις απαιτήσεις του ευρωπαϊκού κοινού.

Το ανανεωμένο i30 παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Nosovice της Τσεχικής Δημοκρατίας. Η νέα γκάμα i30 θα διαθέτει δύο τύπους αμαξώματος (πεντάθυρο και wagon), βελτιωμένη σχεδίαση, βελτιωμένη απόδοση κινητήρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων, νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας και άνεσης.

Με τη νέα γκάμα της κατηγορίας C η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να είναι τόσο χαμηλά όσο 3,6 λτ/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 τόσο χαμηλά όσο 94 γμ/χλμ.

Οι κινητήρες του νέου i30 είναι προδιαγραφών Euro6, με την πιο προσιτή έκδοσή του να διαθέτει τον μοναδικό βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων των 100 ίππων. Η βάση στα πετρελαιοκίνητα i30 είναι αυτό των 1,4 λίτρων και 90 ίππων, ενώ διατίθεται και με κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 110 και 136 ίππων.

Ο τελευταίος συνδυάζεται και με το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων που αυξάνει την απόδοση, την οδηγική άνεση και την οικονομία καυσίμου.

Έρευνες στους κατόχους και τους πιθανούς αγοραστές του i30 επιβεβαιώνουν ότι η χυτή γλυπτική σχεδιαστική φιλοσοφία είναι θαυμαστή.

Οι ρέουσες φυσικές γραμμές στους καθρέφτες προσδίδουν στα οχήματα Hyundai τρισδιάστατη παρουσία. Το i30 δεύτερης γενιάς θεωρήθηκε ως «κομψό και μοντέρνο», «με σχεδιασμό που μαγνητίζει το βλέμμα» και «συνδυασμός κομψότητας και δυναμισμού», καθιστώντας το ένα ορόσημο για τη μάρκα όταν οι πελάτες αξιολογούν τον σχεδιασμό του ως τον Νο 1 λόγο για την αγορά του.

Η σχεδίαση του εξωτερικού και εσωτερικού έχουν ανανεωθεί για το νέο i30. Το μπροστινό μέρος τονίζεται από μια νέα εξαγωνική μάσκα, ενώ το προφίλ ανανεώνεται με νέα σχεδίαση στα καλύμματα τροχών (15 ιντσών) και τις ζάντες αλουμινίου (16, 17, 18 ιντσών). Οι νέοι προβολείς Bi-Xenon προσδίδουν στο μοντέλο του 2015 μια νέα ματιά.

Στο εσωτερικό οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων iView με σύστημα πλοήγησης και οθόνη αφής επτά ιντσών, το ράδιοCD με MP3, iPod, Aux και USB, το DVD-Player, την έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας με δυνατότητες για internet browsing και ψηφιακή τηλεόραση.