Skip to main content

Opel Astra TCR: Ισχυρή πρόταση για Customer Racing

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του διεθνούς TCR (Touring Car Racing) στο σιρκουί Jules Tacheny στο Mettet (Βέλγιο), η Opel αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες πελατών (customer racing).

Το Opel Astra TCR συνδυάζει υπερσύγχρονη αγωνιστική τεχνολογία με μία αποτελεσματική φιλοσοφία ασφάλειας, ενώ ελάχιστα απέχει από την παραγωγή.

Επιτρέπει στις ομάδες της Opel να τρέχουν σε αγώνες μικρών και μεγάλων αποστάσεων -όπως ο 24ωρος αγώνας του Nurburgring- με ένα όχημα χωρίς τεχνικές αλλαγές.

Το πεντάθυρο Astra χρησιμοποιεί έναν πολύ αποδοτικό, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που θα αποδίδει 330 hp και μέγιστη ροπή 420 Nm (και τα δύο στο πλαίσιο της φιλοσοφίας «Ισορροπία Επιδόσεων»), διασφαλίζοντας επαρκή επιτάχυνση για όχημα με απόβαρο 1.200 κιλά.

Αυτή η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω σειριακού, εξατάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου με χειριστήρια αλλαγών (paddles) στο τιμόνι. Τη σύνδεση κινητήρα-κιβωτίου αναλαμβάνει ένας συμπλέκτης με δύο δίσκους από συσσωματωμένο μέταλλο. Ενα αυτοματοποιημένο διπλό σύστημα αποσύμπλεξης εξασφαλίζει τη σταθερότητα στα κατεβάσματα σχέσεων.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο επιβραδύνει με δισκόφρενα 378 χλστ + 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και δισκόφρενα 265 χλστ + 2-πίστονες δαγκάνες πίσω.

Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την κατανομή πέδησης από το cockpit. Το πλαίσιο είναι πλήρως προσαρμοζόμενο και υποστηρίζεται από υπερσύγχρονη τεχνολογία αποσβεστήρων.

Η αποδοτική αεροδυναμική με ρυθμιζόμενο εμπρός splitter και πίσω αεροτομή που για λόγους κόστους είναι στάνταρ εξαρτήματα και ίδια σε όλα τα οχήματα TCR, παίζει ρόλο στο σετάρισμα του οχήματος.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης όπως ABS και ESP δεν επιτρέπονται. Το αυτοκίνητο ήδη εφοδιάζεται με χαρακτηριστικά που η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) θα επιβάλει ως υποχρεωτικά από τη σεζόν του 2017, όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας των 100 L.