Τα πρωτότυπα αυτόνομα οχήματα φαίνονται να γίνονται όλο και καλύτερα στο να κινούνται στους δρόμους της Καλιφόρνια χωρίς να χρειάζεται παρέμβαση ανθρώπου – οδηγού, σύμφωνα με δεδομένα που δημοσίευσαν την προηγούμενη εβδομάδα οι αρμόδιες αρχές της πολιτείας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Phys Org, τα δεδομένα αφορούν σε περιστατικά που σχετίζονται με την ασφάλεια τα οποία αναφέρθηκαν από 11 εταιρείες, που δοκιμάζουν πάνω από 100 οχήματα σε δημόσιους δρόμους- κυρίως σε γειτονιές της Σίλικον Βάλεϊ. Οι αναφορές αυτές έγιναν στο υπουργείο Μηχανοκινήτων της Καλιφόρνια, το οποίο τις δημοσιοποίησε online.
Τα έγγραφα καταγράφουν τον αριθμό των περιπτώσεων από τον Δεκέμβριο του 2015 μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου, στις οποίες άνθρωποι χρειάστηκε να παρέμβουν και να πάρουν τον έλεγχο από το λογισμικό του αυτοκινήτου για λόγους ασφαλείας.
Η Waymo (το τμήμα της Google που ασχολείται με τα αυτόνομα οχήματα) πραγματοποίησε περισσότερες δοκιμές από όλες τις άλλες εταιρείες μαζί. Όπως ανέφερε, ο στόλος των οχημάτων της έκανε πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα με 124 σχετιζόμενες με θέματα ασφαλείας «απεμπλοκές», που πρέπει να αναφέρονται όταν η τεχνολογία παρουσιάζει πρόβλημα ή όταν ο άνθρωπος οδηγός παίρνει τον έλεγχο λόγω προβληματισμών ότι κάτι δεν πάει καλά.
Ο βαθμός απεμπλοκής της Google αντιστοιχούσε σε δύο περιστατικά ανά 16.000 χιλιόμετρα, σημαντική μείωση σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όταν τα αντίστοχα περιστατικά ήταν οκτώ.
Αμέσως μετά τη Waymo ακολουθεί η Cruise Automation, startup η οποία αποκτήθηκε πέρυσι από τη General Motors. Η εταιρεία ανέφερε πως είχε 185 απεμπλοκές ανά 16.000 χιλιόμετρα και δηλώνει ικανοποιημένη από την πρόοδο που έχει σημειωθεί κατά τη διάρκεια των δοκιμών στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο.