Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από τον δήμαρχο Λέσβου για την κατάσταση στη Μόρια
Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τα όσα «παράνομα», όπως υποστηρίζει, συμβαίνουν στον καταυλισμό του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης στη Μόρια κατέθεσε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λέσβου ο δήμαρχος Λέσβου, Σπύρος Γαληνός.…




























