Την Τετάρτη ξεκινά η ενισχυτική διδασκαλία
Την Τετάρτη 2 Μαρτίου θα ξεκινήσει τελικά η ενισχυτική διδασκαλία στα επιλεγμένα γυμνάσια ανά τη χώρα.
Όλες οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ), μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων και μέχρι αύριο, Τρίτη,…



























