Μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις θα διεξαχθούν οι απολυτήριες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο διευκρινίζει ότι:
- Οι απολυτήριες εξετάσεις στην Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα διεξαχθούν μετά τη λήξη των πανελλαδικών εξετάσεων.
- Οι απολυτήριες εξετάσεις στην Γ΄ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
- Στους μαθητές χορηγείται απολυτήριο, στο οποίο δεν υπολογίζονται οι βαθμοί των πανελλαδικών εξετάσεων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












