Skip to main content

Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Νέος πρόεδρος της Ένωσης Διδασκόντων ο Εμμανουήλ Μάγκος

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με νέο πρόεδρο τον Εμμανουήλ Μάγκο συγκροτήθηκε σε σώμα το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Διδασκόντων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Ειδικότερα, μετά τις παραιτήσεις των κ.κ. Αγγελάκου και Γεργατσούλη από τις θέσεις του προέδρου του δ.σ. και μέλους του δ.σ. της Ε.Δ.Ι.Π. αντίστοιχα συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο δ.σ. ως εξής:

  • Πρόεδρος: Μάγκος Εμμανουήλ,
  • Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Κεντρωτής,
  • Γραμματέας: Παναγόπουλος Μιχαήλ,
  • Αναπληρωτής γραμματέας: Παπαβασιλείου Περικλής
  • Μέλος: Κόκκωνας Ιωάννης

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.