Παράταση καταβολής εισφορών στον ΟΓΑ ζητούν βουλευτές της ΝΔ
Παράταση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών του ΟΓΑ έως 31-1-2015 ζητούν 20 βουλευτές της ΝΔ, με ερώτηση που κατέθεσαν στον Υπουργό Εργασίας.
Υπενθυμίζεται πως ως τώρα οι αγρότες έπρεπε να καταβάλλουν τις…




















