Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020-Τένις: Ρούμπλεφ και Παβλιουτσένκοβα το χρυσό στο μεικτό διπλό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ρωσικός «εμφύλιος» του τελικού του μεικτού διπλού του Ολυμπιακού τουρνουά τένις του Τόκιο, βρήκε νικητές το δίδυμο των Αναστάσια Παβλιουτσένκοβα και Αντρέι Ρούμπλεφ.

Οι δύο τενίστες επικράτησαν με 2-1 σετ των Ελένα Βεσνίνα και Ασλάν Καράτσεφ, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο, ενώ οι συμπατριώτες τους το ασημένιο.

Παβλιουτσένκοβα και Ρούμπλεφ πήραν το πρώτο σετ με 6-3 σε 34 λεπτά, ενώ μετά από μεγάλη μάχη στο δεύτερο και 6-6 στα games, στη διαδικασία του tie berak οι Βεσνίνα και Καράτσεφ ήταν πιο ψύχραιμοι σε κρίσιμα σημεία και επικράτησαν με 7-6.

Ο τελικός οδηγήθηκε σε σούπερ tie break, όπου Παβλιουτσένκοβα και Ρούμπλεφ επικράτησαν με 13-11 και ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, μετά από αγώνα μίας ώρας και 55 λεπτών.

Να σημειωθεί πως το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Αυστραλία (Ασλεϊ Μπάρτι-Τζον Πιρς) χωρίς αγώνα, καθώς αποσύρθηκε από τον μικρό τελικό η Σερβία μετά τον τραυματισμό του Νόβακ Τζόκοβιτς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.