Ο Αυστραλός Μάθιου Γουέρν κατάκτησε το χρυσό μετάλλιο στα Laser, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
O Γουέρν είχε εξασφαλίσει το χρυσό μετάλλιο από την Παρασκευή (30/7), όταν τερμάτισε 12ος και 8ος στις δύο τελευταίες ιστιοδρομίες, πριν τη σημερινή κούρσα μεταλλίων.
Ακόμη κι αν τερμάτιζε τελευταίος στη Medal Race της Κυριακής, o Αυστραλός θα ήταν και πάλι «χρυσός» στην Ολυμπιακή ρεγκάτα των Laser στο Τόκιο.
Εν τέλει, ο Γουέρν τερμάτισε στη 2η θέση της κούρσας μεταλλίων και φόρεσε το χρυσό μετάλλιο με 53 βαθμούς ποινής.
Το ασημένιο κατάκτησε ο Κροάτης Τόντσι Στιπάνοβιτς με 82 βαθμούς ποινής, ενώ ο Νορβηγός Χέρμαν Τόμασκγκααρντ ήταν τρίτος με 85 βαθμούς ποινής.
Παρά την εξαιρετική εμφάνιση, ο «ασημένιος» Ολυμπιονίκης του Λονδίνου το 2012, ο Παύλος Κοντίδης από την Κύπρο, έμεινε εκτός βάθρου, αφού κατέλαβε την 4η θέση στη γενική κατάταξη, με 88 βαθμούς ποινής.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












