Η μεγάλη έκπληξη έγινε στους προημιτελικούς του μονού ανδρών του Ολυμπιακού τουρνουά τένις. Ο Ισπανός, Πάμπλο Καρένιο Μπούστα, πήρε το «εισιτήριο» για την τετράδα, καθώς επιβλήθηκε με 2-0 σετ του Ντανίλ Μεντβέντεφ, ο οποίος ήταν ένα από τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση ενός μεταλλίου στη διοργάνωση του Τόκιο.
Ο έμπειρος τενίστας πήρε πολύ εύκολα το πρώτο σετ με 6-2 και στο δεύτερο μετά από μεγάλη μάχη με τον Ρώσο αντίπαλό του κατάφερε να φτάσει στη νίκη με 7-6.
Στον ημιτελικό θ΄ αντιμετωπίσει τον Ρώσο Χατσάνοφ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












